اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه:

کمبود فضای آموزشی و فرهنگی در عسلویه مشهود است

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه گفت: کمبود فضای آموزشی و فرهنگی در عسلویه مشهود است و این مسئله مشکلات زیادی برای دانش‌آموزان به وجود آورده است.

کمبود فضای آموزشی و فرهنگی در عسلویه مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر عبدالله نادری‌زاده صبح امروز در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به کمبود معلم در عسلویه به دلیل نبود امکانات رفاهی اظهار داشت: 145 معلم مجرد در عسلویه حضور دارند که از این تعداد 50 نفر زن و مابقی مرد هستند.

وی افزود: از مجموع 578 معلمی که در عسلویه مستقرند، 71 درصد غیربومی هستند.

نادری‌زاده ادامه داد: همچنین در عسلویه 7 هزار و 600 دانش‌آموز مشغول به تحصیل بوده که 30 درصد این دانش‌آموزان غیربومی هستند.

بخشدار ویژه عسلویه با اشاره به وجود 68 فضای آموزشی در عسلویه یادآور شد: 22 فضای آموزشی عسلویه فاقد فضا است و این امر مشکلاتی را برای دانش‌آموزان به وجود آورده است.

وی با اشاره به هزینه سالانه 300 میلیون تومان برای طرح روستا مرکزی بیان کرد: اختصاص اعتبارات لازم برای اجرای طرح روستا مرکزی در این منطقه ضروری است.

نادری‌زاده کمبود فضاهای فرهنگی، آموشی، تربیتی، دارالقرآن، خانه معلم، پژوهش‌سرا، حوزه تکثیر و آزمایشگاه و نمازخانه در مدارس را از مهم‌ترین مشکلات و کاستی‌های این حوزه در عسلویه عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: در زمینه توسعه رشته‌های فنی با توجه به وجود چهار هنرستان در این منطقه به کارگاه‌های مناسب نیاز داریم.

بخشدار ویژه عسلویه گفت: یکی از مشکلات عمده ما در توسعه فضاهای آموزشی نبود زمین دولتی به ویژه در مناطق بیدخون، نخل تقی و عسلویه است که باید اعتبار لازم برای خرید زمین‌های مناسب برای این امر اختصاص یابد.

نادری‌زاده در رابطه با هوشمند‌سازی مدارس در عسلویه اظهار داشت: 15 مدرسه در عسلویه هوشمندسازی شده‌اند و با همکاری دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی 65 مدرسه نیز متقاضی هوشمندسازی هستند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول