اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

امام جمعه جهرم:

جهرم میدان‌دار فضای فرهنگی در جهان شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: جهرم باید میدان‌دار یک فضای بزرگ فرهنگی در سطح جهان باشد.

جهرم میدان‌دار فضای فرهنگی در جهان شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام بعد از ظهر امروز در دومین همایش بین‌المللی غدیر اظهار داشت: همایش بین‌المللی غدیر به همت بنیاد پژوهشی فرهنگی پیمان غدیر جهرم در سال‌های متمادی میزبان اندیشمندان جهان اسلام بوده و توانسته است یک رویداد فرهنگی را در سطح جنوب کشور رقم بزند.
وی با بیان اینکه این همایش توانسته است نه تنها جهرم بلکه جنوب کشور را پوشش دهد افزود: هدف ما در بنیاد پژوهشی فرهنگی پیمان غدیر ایجاد یک جریان فرهنگی شیعی نه تنها در جنوب کشور بلکه در سطح بین‌المللی است.
امام جمعه جهرم با اشاره به پیشینه بنیاد پژوهشی فرهنگی پیمان غدیر جهرم ابراز داشت: ایده تشکل چنین بنیادی توسط علامه عسکری در جهرم مطرح شد و بنای آن به همت آیت‌الله سید حسین آیت‌الهی امام جمعه فقید این شهرستان شکل گرفت.
وی با بیان اینکه شهر جهرم باید میدان‌دار یک فضای بزرگ فرهنگی در سطح جهان باشد خاطرنشان کرد: آنچه در چشم‌انداز بنیاد پیمان غدیر جهرم تبیین می‌شود این است که به عنوان یک مرکز علمی پژوهشی در مورد افکار شیعه، پیام غدیر را در دنیا منتشر کند.
رئیس بنیاد پژوهشی فرهنگی پیمان غدیر جهرم با اشاره به انتشار فصل‌نامه پیام غدیر توسط این بنیاد نیز گفت: معتقدیم که اسلام تنها به یک صورت باید تفسیر می‌شد و آن نیز به صورتی است که در غدیر انجام شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول