اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

چشمان تیزبین نیروی انتظامی بیدار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: چشمان تیزبین نیروی انتظامی بیدار است و اجازه نمی‌دهد بارکج متخلفان به منزل برسد.

چشمان تیزبین نیروی انتظامی بیدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین، حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک و سید حسین حسینی امام جمعه جوادآباد با حضور در بخش قرچک از کشفیات اخیر در این بخش بازدید کردند.

در این بازدید که سیروس فتحی فرمانده ویژه انتظامی شرق استان تهران نیز حضور داشت کارشناسان به تشریح چگونگی عملیات کشف این محموله بزرگ انواع مشروبات الکلی پرداختند.

این گزارش حاکی است، روز گذشته و طی یک عملیات پیچیده میزان فراوانی از مشروبات الکلی که کارشناسان آن را بین 150 تا 200 هزار لیتر برآورد می‌کنند در یک کمپ غیرمجاز ترک اعتیاد در بخش قرچک کشف و ضبط شد.

بر اساس این گزارش صاحب این مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز و دیگر مجرمان به دستگاه قضایی تحویل شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: این حجم بالای کشفیات مشروبات الکلی چند پیام دارد.

محمودی گفت: پیام اول خطاب به افرادی است که از این راه کثیف ارتزاق می‌کنند، این‌ها باید بدانند این پول‌ها مصداق بارز ارتزاق حرام است و نانی که از این راه به زن و بچه خود می‌دهند، آینده خوشی نخواهد داشت.

این مسئول تصریح کرد: در ضمن این افراد بدانند چشمان تیزبین نیروی انتظامی بیدار است و هیچ‌گاه بار کج به منزل نمی‌رسد، عاقبت در چنگال عدالت گرفتار خواهند آمد و در اینجا جای دارد از زحمات زحمتکشان نیروی انتظامی تقدیر شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیام دیگر این است که باید همه بیدار شویم، این حجم بالای مشروبات الکلی به چه معنا است، چه افرادی و با چه نیت‌هایی این همه مشروبات الکلی تولید کردند، باید بدانیم با مشروبات الکلی می‌خواهند اصالت‌های ما را بگیرند، بد اخلاقی را در جامعه توسعه دهند، باید آگاه باشیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول