اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردادماه امسال صورت گرفت

کشف بیش از 500 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: بیش از 523 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مردادماه امسال در شهرستان‌های آذربایجان‌غربی کشف و ضبط شده است.

کشف بیش از 500 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی جدیدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در طول این مدت بیش از هشت کیلو و 334 گرم تریاک از قاچاقچیان در استان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: کشف و ضبط بیش از 46 کیلو و 400 گرم هروئین، 140 کیلو و 255 گرم حشیش و بیش از 328 کیلوگرم سایر مواد مخدر عملکرد این نیرو در بحث مبارزه با مواد مخدر در مردادماه است.

جدیدی در ادامه با اشاره به دستگیری هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: در این زمینه 380 قاچاقچی و توزیع کننده در سطح استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

جدیدی در زمینه آمار سرقت در آذربایجان‌غربی نیز ابراز داشت: در ماه گذشته 45 مورد سرقت از منزل، 22 مورد سرقت از مغازه و 60 مورد سرقت از اماکن روی داده است.

وی تصریح کرد: ماموران نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی با تلاش‌های شبانه‌روزی خود توانستند 311 سارق را دستگیر کنند.

جدیدی با ارائه آمار بالای تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری در استان نیز بیان داشت: در مردادماه 15 فقره تصادف فوتی، 495 تصادف جرحی و همچنین 202 تصادف منجر به خسارت در داخل شهرهای استان اتفاق افتاده که منجر به فوت 16 نفر و مجروح شدن 552 نفر شده است.

وی گفت: در این مدت همچنین 27 تصادف فوتی، 232 تصادف جرحی و 376 مورد تصادف خسارتی در مسیرهای بین شهری و جاده‌های مواصلاتی به وقوع پیوسته که در نتیجه آن متاسفانه 30 نفر از هموطنانمان فوت کرده و 448 نفر نیز مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول