اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر خبر داد

کشف و انهدام باند توزیع مواد مخدر در قائمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر از کشف و انهدام یک باند توزیع و پخش مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان در قائمشهر خبر داد.

کشف و انهدام باند توزیع مواد مخدر در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت با اشاره به بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر با عنوان کارگزاران نظام اظهار کرد: این دو بزرگوار خدمت خالصانه به مردم را که اصل فراموش شده دوران قبل انقلاب بود زنده کردند.

وی افزود: رجایی و باهنر راه درست را برای خدمت به مردم برگزیدند که با توجه به عمر کوتاه خدمت‌شان با این صفات برتر همیشه جاودان ماندند.

فرماندار قائمشهر فرصت خدمتگذاری به مسئولان را لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که باید به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد تا نقص‌ها جبران و عقب ماندگی‌ها برطرف شود تا در پایان خدمت حسرتی برای شخص باقی نماند.

پیرفلک میزان اعتبارات صرف شده برای 29 پروژه شهرستان قائمشهر را که در هفته دولت 91 به بهره‌برداری می‌رسد 10 میلیارد و 300 میلیون تومان ذکر کرد و مهم‌ترین پروژه‌ها را ساماندهی گلزار شهدا، افتتاح ساختمان انتقال خون، افتتاح چاه‌ها و آبیاری تحت فشار جهادکشاورزی، افتتاح خانه‌های بهداشت و عالم، بهره‌برداری از خانه کشتی و سالن‌های ورزشی و کانون پرورش فکری، ساختمان آتش‌نشانی ، راه‌های روستایی و آبرسانی به پنج روستا اعلام کرد.

وی همچنین از کشف و انهدام یک باند توزیع و پخش مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در قائمشهر خبر داد و افزود: از باند مذکور 51 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول