اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گچساران خبر داد

کشف 46 کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: 46 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر در گچساران کشف و ضبط شد.

کشف 46 کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

سید قدرت‌الله بیعت‌اصل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با انجام کار اطلاعاتی مستمر و طی عملیات ایست بازرسی پرسنل مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد فرماندهی انتظامی گچساران، 46 کیلو و 500 گرم مواد مخدر در محور این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: 36 کیلو و 500 گرم از این مواد مخدر از یک خودروی پژو و 10 کیلوگرم دیگر نیز از یک خودروی وانت‌بار کشف شد.

بیعت‌‌اصل افزود: این مقدار مواد مخدر از مسیر شیراز برای توزیع به طرف شهرستان‌های همجوار حمل می‌شد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران با بیان اینکه در این زمینه سه دستگاه خودرو و سه نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند، تصریح کرد: تحقیقات برای بررسی بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

بیعت‌اصل با بیان اینکه این خودروها در مسیر پلیس راه گچساران متوقف شدند، یادآور شد: رانندگان این خودروها دستگیر و برای تشکیل پرونده و ادامه سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گچساران شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ارتقای امنیت اجتماعی افراد جامعه از وظایف مهم نیروی انتظامی است، ادامه داد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس مبارزه با مواد مخدر گچساران طرح جمع‌آوری و دستگیری توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر را بیش از پیش و قاطعانه به اجرا می‌گذارد.

بیعت‌اصل یادآور شد: مبارزه هر چه بهتر و بیشتر با مواد مخدر و سوداگران مرگ نیاز به عزم و همت عموم مسئولان و مردم دارد.

وی گفت: نیروی انتظامی گچساران در مبارزه با سوداگران مرگ گام‌های مهم و مؤثری برداشته و این طرح تا حاکم شدن کامل امنیت و ریشه‌کنی فعالیت‌های مربوط به مواد مخدر در این شهرستان ادامه دارد.

بیعت‌اصل با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی یکی از بهترین و موثرترین راه‌ها برای مبارزه با مواد مخدر است، از دستگاه‌های فرهنگی و بهداشتی و درمانی خواست تا اثرات سوء مصرف مواد مخدر را برای جوانان بیش از پیش تبیین کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول