اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دلیجان:

120 میلیون ریال کالای قاچاق در دلیجان کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی دلیجان از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش تقریبی 120 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

120 میلیون ریال کالای قاچاق در دلیجان کشف شد

حمزه امین‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان موفق شدند یک محموله کالای قاچاق به ارزش تقریبی 120 میلیون را از افراد سودجو کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه برخورد با قاچاق کالا در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به صورت جدی توسط نیروی انتظامی دنبال می‌شود تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا مأموران این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری محور اصفهان به دلیجان به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و خودروی موصوف را متوقف کردند که در بازرسی صورت گرفته، از جعبه کنار این اتوبوس تعداد 21 عدد کارتن کفش‌های خارجی با مارک‌های متفاوت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان ادامه داد: با کشف این کارتن‌ها راننده اتوبوس مورد بازجویی قرار گرفت که مشخص شد این کارتون‌ها متعلق به یکی از مسافران است که متهم شناسایی و با تشکیل پرونده تحویل پلیس آگاهی شد.

امین‌نژاد گفت: از آنجا که قاچاق کالا ضربه مهلک و جبران‌ناپذیری به پیکره اقتصاد وارد می‌کند، می‌طلبد شهروندان در صورت مشاهده کالای قاچاق بلافاصله مأموران را در جریان قرار دهند.

وی افزود: شهروندان باید بدانند خریداری کالای قاچاق از یک‌سو موجب رونق اقتصادی کشورهای سازنده و از سوی دیگر موجب بیکاری جوانان داخل کشور می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول