اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور خواستار شد

برخورد جدی‌تر با وارد کنندگان مشروبات الکلی در کشور

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نور گفت: شناسایی، برخورد با تولید کنندگان، وارد کنندگان و نیز عرضه کنندگان مشروبات الکلی باید در دستور کار دستگاه‌های امنیتی و انتظامی قرار گیرد.

برخورد جدی‌تر با وارد کنندگان مشروبات الکلی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی صبح امروز در جلسه شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان داشت: از اصول تحقق شعار سال حمایت همه جانبه از تولیدات داخلی است.

وی گفت: در زمانی که دشمن با هر وسیله و اقدامی در صدد به چالش کشیدن چرخه تولیدات داخلی و تحریم‌ها است، ورود کالای غیرمجاز و کم کیفیت خارجی این چالش را تشدید و کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی را به تعطیلی می‌کشاند.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: این امر در واقع مختل کردن چرخه اقتصادی کشور و وابستگی به سایر کشورها است که با شعار سال و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی مغایرت دارد.

مشایخی افزود: امروز همه ما وظیفه داریم با خرید کالای داخلی، از  کار و سرمایه و تولید ملی کشور حمایت کنیم و دست واسطه‌ها و دلالان را از ضربه زدن به اقتصاد کشور که با وارد کردن کالای قاچاق به کشور فعال هستند کوتاه و قطع کنیم.

وی به بحث واردات مشروبات الکلی به کشور هم اشاره کرد و ابراز داشت: شناسایی، برخورد با تولید کنندگان، وارد کنندگان و نیز عرضه کنندگان مشروبات الکلی باید در دستور کار دستگاه‌های امنیتی و انتظامی قرار گیرد و تلاش خود را با جدیت بیشتر در این زمینه افزایش دهند.

فرماندار شهرستان نور بر تلاش جمعی در بحث مبارزه با کالا و ارز تاکید کرد و متذکر شد: یکی از راه‌های مبارزه با قاچاق خرید نکردن این گونه کالاها در بازار است و باید با فرهنگ‌سازی و تبلیغات مداوم مردم به خرید کالای تولید داخل رغبت بیشتری پیدا کنند که این در واقع حمایت از تولیدات داخل کشور است، البته تولید کنندگان هم باید کیفیت کالاهای تولیدی خود را بالاتر ببرند و در بازار جهانی رقابت کنند.

این مسئول با تاکید مجدد بر حمایت از تولید ملی اذعان داشت: خرید کالای ایرانی علاوه بر دلگرم شدن تولید کنندگان و افزایش رقابت برای کیفیت کالا، مانع تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌های بزرگ و کوچک تولیدی می‌شود و با ایجاد اشتغال میزان بیکاری را در کشور کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول