اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه نور خبر داد

کشف 3 هزار لیتر مشروبات الکلی در شهرستان نور

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه ناحیه نور از کشف سه هزار لیتر انواع مشروبات الکلی در سال گذشته خبر داد.

کشف 3 هزار لیتر مشروبات الکلی در شهرستان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حسین محمودی صبح امروز در جلسه شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان داشت: سپاه در کنار ماموریت‌های ذاتی خود در بحث قاچاق کالا از جمله مشروبات الکلی هم ورود پیدا می‌کند که در این راستا در سال گذشته 3 هزار لیتر و امسال هم 300 لیتر انواع مشروبات الکلی را کشف و به همراه متهمان تحویل مقامات قضایی شدند.

وی با اشاره به صدور احکام ضد و نقیض در محاکم قضایی در جرم‌های مشابه گفت: احکام صادره با تخفیف زیاد و کمترین مجازات به صورت جریمه نقدی صادر می‌شود و برخوردی نیست، نیاز است همکاران قضایی در صدور احکام برای جرم‌های مشابه وحدت رویه داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی نور نیز در این جلسه از کشف 12 کیلو 83 گرم انواع مواد مخدر در چهار ماهه نخست امسال خبر داد  و افزود: در همین مدت 322 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و 547 بطری مشروبات خارجی کشف و ضبط شد.

عزیزالله قربانی ادامه داد: در هفت معقوله از مصادیق قاچاق نیروی انتظامی نور از ابتدای سال جاری تاکنون شش قبضه اسلحه غیرمجاز، 8 هزار و 260 نخ سیگار،2هزار و 962 قطعه تجهیزات ماهواره، هزار و 74 حلقه سی‌دی و 50 اصله چوب قاچاق کشف و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی ارجاع داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نور نیز در این جلسه ابراز داشت: 99 درصد الکل موجودی داروخانه‌ها در کنترل است و نظارت کامل صورت می‌گیرد.

ناصر صالحی خاطرنشان کرد: در سال گذشته هشت داروخانه به دلیل داشتن داروهای غیرمجاز به تعزیرات معرفی شدند.

مسئول طرح و برنامه جهاد کشاورزی نور نیز در این جلسه از توزیع 13 میلیون و 292 هزار لیتر سوخت یارانه‌ای بین کشاورزان شهرستان  در سال 90 خبر داد و متذکر شد: در سال‌جاری 4 میلیون و 900 هزار لیتر تاکنون در اختیار جهاد قرار گرفته که 3 میلیون 100 لیتر آن تا این لحظه در بین کشاورزان توزیع شد.

سیدرضا حسینی  اذعان داشت: در بحث سوخت کشاورزان دو سایت تعیین شده، سایت تجارت آسان برای تایید و سایت اگری برای دریافت کارت سوخت و تاکنون برای یک‌هزار و 700 متقاضی تایید شده که این امر برای کشاورزان به ویژه ساکنان دور دست مشکلاتی به وجود آورده و نیاز به تدابیر لازم و فرصت بیشتر است تا حق کشاورزان تضییع نمی‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول