اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام خمینی:

رویکرد کمیته امداد کشف استعداد‌های افراد زیر پوشش است

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی گفت: رویکرد کمیته امام خمینی کشف استعداد‌های افراد زیر پوشش است.

رویکرد کمیته امداد کشف استعداد‌های افراد زیر پوشش است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جشن توانمندی 2 هزار‌ و 50 خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین صبح امروز با حضور حسین انواری سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور، سعید صلواتی‌پور مدیر‌کل امور مجلس کمیته امداد، احمد عجم استاندار قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله هادی باریک‌بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و جمعی از خانواده‌های زیر پوشش کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان قزوین در سالن اجتماعات تربیت‌ معلم مجموعه شهید رجایی قزوین برگزار شد.

حسین انواری در این مراسم اظهار کرد: کارهای اقتصادی هدف اصلی کشور نیست اما اقتصاد در دین و فرهنگ تأثیرگذار است و باید به این مسئله مهم توجه بیشتری کنیم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: سال گذشته با توجه به فرمایش رهبر انقلاب سال جهاد اقتصادی لقب گرفت و امسال نیز به دنبال سال گذشته باید در عرصه اقتصادی یک جهاد همگانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: هنگامی که دشمن به خاک کشور حمله‌ور شد تمام قوا در مقابل دشمن ایستادگی کردند تا کشور توانست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند و اکنون نیز باید لباس رزم پوشید و در عرصه اقتصادی گام برداشت.

انواری مهم‌ترین عنصر دفاع مقدس را همدلی دانست و افزود: مهم‌ترین عنصر در دفاع مقدس همدلی بود و امروز نیز باید با تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و پاسداری از ارزش‌های انقلاب بر مشکلات غلبه کرد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) اذعان کرد: تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) خودکفا کردن خانواده‌های تحت پوشش است.

انواری در خصوص وضعیت خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: فقیر بودن افراد نشانگر ذلت یا بی‌دانشی آن‌ها نیست چون که استعدادهای فراوانی در بین این اقشار وجود دارد و این تفکر واقعا نادرستی است.

وی افزود: در حال حاضر رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) کشف استعدادها در خانواده‌های زیر پوشش این کمیته است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) با سپاسگزاری از قشر روحانیون بیان کرد: روحانیون کمک‌های زیادی به کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص آگاه‌سازی مردم برای پرداخت زکات داشته‌اند که جای قدردانی دارد.

انواری در خاتمه اظهار کرد: رسانه‌های غربی درصدد هستند که نقش مردم را در کمک به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی کمرنگ جلوه دهند و مردم و تمام دستگاه‌ها باید با تمام وجود برای حل این مشکل گام بردارند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول