اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی خبر داد

رشد 76 درصدی کشف کالای قاچاق در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه چهار ماه نخست سال در استان بیش از 34 میلیارد ریال است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال 90 بیش از 76 درصد رشد دارد.

رشد 76 درصدی کشف کالای قاچاق در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خسرو گل محمدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌‌غربی در چهار ماه نخست سال 91 موفق به کشف بیش از 211 کیلوگرم مواد مخدر در سطح استان شده است.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی آذربایجان‌‌غربی افزود: این میزان نسبت به سال گذشته رشد حدود 181 درصدی را نشان می‌دهد که نشانگر تلاش شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی استان است.

وی در مورد جزئیات این رقم اظهار داشت: از این میزان مواد مخدر حدود 29 کیلوگرم در کلانتری‌ها، بیش از شش کیلوگرم در پاسگاه‌ها، یک کیلوگرم توسط گشت‌های امداد و بیش از 172 کیلوگرم نیز در بازرسی‌های پلیس پیشگیری کشف و ضبط شده است.

گل‌محمدی تصریح کرد: تعداد افراد دستگیرشده در این زمینه یک هزار و 193 نفر است که توسط کارکنان پلیس پیشگیری دستگیر و به محاکم قضایی تحویل شده‌اند.

رئیس پلیس پیشگیری آذربایجان‌‌غربی با اشاره به میزان کشفیات این نیرو در زمینه قاچاق کالا ابراز داشت: در این زمینه در چهارماه نخست سال کالای قاچاق به ارزش بیش از 34 میلیارد و 286 میلیون ریال کشف شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته رشد 76 درصدی را نشان می‌دهد.

وی تعداد افراد دستگیر شده در زمینه قاچاق کالا را نیز یک هزار و 338 نفر اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با سال گذشته چهار درصد کاهش داشته است.

گل‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: مردم باید توجه بیشتری به ماموریت‌های فوریتی و غیرفوریتی پلیس داشته باشند چرا که گاهی اوقات برخی امورات عادی موجب غفلت از امورات مهم‌تر می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول