اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ورامین صورت گرفت

کشف کارگاه غیر‌مجاز تولید خرمای فرآوری شده

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از کشف یک کارگاه غیرمجاز تولید خرمای فرآوری شده در این شهرستان خبر داد.

کشف کارگاه غیر‌مجاز تولید خرمای فرآوری شده

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین، حسن میرزایی اظهار داشت: در پی تماس شهروندان ورامینی با سامانه اطلاع‌رسانی 124 مبنی بر فعالیت مشکوک تعدادی از اتباع بیگانه در روستای آبباریک شهرستان ورامین، رسیدگی به این امر در دستور کار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرار گرفت.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین گفت: با کنترل‌های صورت گرفته مشخص شده که این افراد در یکی از منازل روستای آبباریک اقدام به تهیه و توزیع خرمای فرآوری شده می‌کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی از این محل 200 کیلوگرم خرمای فاسد کشف و ضبط شد.

میرزایی بیان داشت: این افراد بعد از درآوردن هسته خرماهای فاسد و بی‌کیفیت ‌با مارک‌های معروف روانه بازار می‌کردند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین تاکید کرد: پیش از ورود بازرسان، گردانندگان این کارگاه غیرمجاز از محل متواری شده بودند.

وی در ادامه از شهروندان خواست پیش از اجاره دادن واحدهای مسکونی و یا تجاری به افراد، نسبت به شناسایی نوع فعالیت آنها اقدام کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین از مردم خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت تولیدی مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن 124 به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول