اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اسفراین خبر داد

افزایش 55 درصدی کشف سرقت در اسفراین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی اسفراین از افزایش 55 درصدی کشف سرقت‌ها در حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

افزایش 55 درصدی کشف سرقت در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان‌شمالی، حسین بدری اظهار کرد: طی یک ماه گذشته 18 فقره انواع سرقت در این شهرستان رخ داده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش سرقت داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه طی مردادماه امسال چهار نفر در تصادف فوتی برون شهری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: طی مدت یاد شده 31 فقره تصادف جرحی و فوتی در محورهای درون و برون شهری این شهرستان رخ داده که 41 کشته و مجروح برجای گذاشته است.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه پلیس با قاطعیت با متخلفان رانندگی برخورد می‌کند، گفت: طی مدت یادشده 550 دستگاه موتورسیکلت و 120 دستگاه خودروی متخلف توقیف شد.

وی همچنین در خصوص عملکرد پلیس این شهرستان در راستای دستگیری سارقان اظهار کرد: 12 سارق طی مدت یاد شده توسط پلیس این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از دستگیری 66 نفر فروشنده مواد مخدر و معتاد در مردادماه امسال خبر داد و گفت: پلیس در راستای مقابله با عرضه و فروش مواد مخدر، از این افراد مقدار 15 کیلو و 707 گرم سایر مواد مخدر کشف و ضبط کرد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول