اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان‌وبلوچستان:

55 کیلوگرم هروئین در زاهدان کشف شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 55 کیلوگرم هروئین از دو دستگاه خودرو در شهرستان زاهدان خبر داد.

55 کیلوگرم هروئین در زاهدان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان، رضا ناظری اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مستقر در ایست و بازرسی نصرت آباد شهرستان زاهدان در هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی کشنده که از افغانستان به مقصد بندرعباس در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو موفق شدند مقدار 32 کیلو و 500 گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاسازی شده بود را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین موفق شدند در تعقیب و گریز از یک دستگاه پژو 405 مقدار 25 کیلوگرم هروئین کشف و ضبط کنند از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در ارتباط با اشرار و قاچاقچیان را با شماره‌های 110 و یا 2183603 با پلیس درمیان بگذارند.

ناظری بیان داشت: در مجموع دو نفر دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

* کشف 470 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 6 نفر در خاش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان همچنین از کشف بیش از 470 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری شش نفر از قاچاقچیان در شهرستان خاش خبر داد.

ناظری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با اقدامات اطلاعاتی با خبر شدند تعدادی از قاچاقچیان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را پس از وارد کردن به شهرستان در محلی نگهداری تا در فرصت مناسبی مواد مخدر را به سایر نقاط کشور حمل کنند اقدامات خود را برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان آغاز کردند.

وی ادامه داد: مأموران با اقدامات پلیسی موفق شدند محل نگهداری مواد مخدر را در سطح شهر شناسایی و در بازرسی از محل مقدار 360 کیلوگرم تریاک و 116 کیلوگرم حشیش را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مأموران موفق شدند در این ارتباط تعداد شش نفر از قاچاقچیان را دستگیر و تعداد سه دستگاه انواع خودرو را از آنها کشف و ضبط کنند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول