اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

مدعیان دفاع از حقوق بشر عامل ترور دانشمندان هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: کسانی که ادعای حمایت از حقوق بشر می‌کنند، عامل ترور دانشمندان هستند.

مدعیان دفاع از حقوق بشر عامل ترور دانشمندان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه بحث سوء‌ظن در جامعه موجب مشکلات زیادی می‌شود، اظهار داشت: عذابی که شامل حال مشرکان ‌می‌شود از سوءظن به خداوند است.

وی افزود: سوءظن موجب شد عبادت 6 ‌هزار ساله شیطان به هدر رود و باید توجه کنیم تا از این صفت بد دور باشیم و اعتماد به خداوند متعال موجب می‌شود تا به مقصد اصلی برسیم.

دشت‌آبادی تصریح کرد: توجه به مسئله بیداری اسلامی همواره باید مدنظر قرار گیرد و باید از موقعیت‌های آن در راستای آرما‌ن‌های اسلامی در کشورهای اسلامی استفاده شود.

وی با بیان اینکه هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور قرار دارد، خاطرنشان کرد: در این هفته جریان فکری در کشور قرار دارد که شهادت شهیدان رجایی و باهنر در صدر آن است و تجلیل از این شهیدان تجلیل از یک جریان فکری است.

دشت‌آبادی بیان داشت: خدمات خوبی در سطح شهرستان عنبرآباد توسط دولت نهم و دهم صورت گرفته که از جمله آن‌ها اختصاص بیش از 8 میلیارد تومان به بحث آب روستایی این شهرستان است که این مهم یکی از اقدامات بی‌سابقه دولت احمدی‌نژاد است.

وی عنوان کرد: خادمین مردم شهرستان عنبرآباد خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

امام جمعه عنبرآباد ابراز داشت: هشتم شهریور ماه روز مبارزه با تروریسم است و کسانی که ادعای حمایت از حقوق بشر را می‌کنند عامل ترور دانشمندان هستند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول