اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

مدعیان حقوق بشر خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهبهان گفت: در دنیای امروز کسانی دم از حقوق بشر می‌زنند که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان هستند.

مدعیان حقوق بشر خود بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با تبریک ولادت امام حسن (ع) به روز کرامت اشاره کرد و گفت: همواره و در طول سال باید قشر ضعیف جامعه را حمایت کرده و اجازه ندهیم فشار مضاعفی بر آنان وارد شود.

وی افزود: این حمایت‌ها را نیز باید ضمن گسترش آن در میان آحاد مردم، در ماه مبارک رمضان و به خصوص این هفته افزایش داده و محرومان جامعه را اکرام کنیم.

امام جمعه بهبهان به روز حقوق بشر نیز اشاره کرد و گفت: در دنیای امروز کسانی دم از حقوق بشر می‌زنند که خود حتی ذره‌ای این حق‌ها را ادا نکرده و باعث می‌شوند عده زیادی از مردم جهان در خاک و خون غلت بزنند.

وی تصریح کرد: این دولت‌ها که خود باعث ایجاد جنگ در بسیاری از کشورهای دنیا شده‌اند و با بمباران هسته‌ای یک شهر بیش از 160 هزار نفر را کشته و آثار سوء زیادی را تا به امروز در آن باقی گذاشته‌اند، مدعی حقوق بشر بوده و ما را به نقش آنها محکوم می‌کنند.

ابوعلی در ادامه ضمن تاکید بر استفاده کامل از شب‌های قدر تصریح کرد: در این شب‌ها قرآن کریم، سخن خداوند و معجزه اسلام نازل شده و دعا و عبادت در آنها، ارزش بسیار زیادی دارد که هر مسلمانی باید از آن نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که سرنوشت یک سال ما در این شب‌ها رقم خورده و باید با عبادت و راز و نیاز با خداوند متعال، سرنوشتی خوب را برای خود رقم بزنیم.

خطیب جمعه بهبهان در پایان به روز خبرنگار اشاره کرد و ضمن تبریک این روز به خبرنگاران، خواستار انعکاس اخبار و درددل‌های مردم به مسئولان به دست آنان شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول