اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

دین اسلام بهترین مبین حقوق بشر در جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دین اسلام بهترین مبین حقوق بشر در جهان است.

دین اسلام بهترین مبین حقوق بشر در جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: آمریکا و ایادی استکبار پرونده ننگینی در زمینه حقوق بشر دارند.

وی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر به عنوان ناقضان حقوق انسانی جوامع محسوب می‌شوند، افزود: در حال حاضر این گروه‌ها، ناقضان واقعی حقوق انسانی و کرامت انسانی در جهان هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه برخی افراد تنها ادعای حقوق بشر را دارند، افزود: نسل‌کشی، مسلمان‌کشی و قتل عام از کارهای این افراد محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از کشورهای اسلامی نیز در مقابل نقض حقوق بشر بی‌تفاوت هستند، تصریح کرد: متاسفانه کشورهای اسلامی نیز در برابر احقاق حقوق خود بی‌‌تفاوت هستند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه قرآن و مکتب اهل بیت (ع) به عنوان مکتب اصلی حقوق بشر است، خاطرنشان کرد: صهیونیست و آمریکایی‌ها نه تنها حقوق بشر را در کشور خود رعایت نمی‌کنند بلکه در جهان نیز ناقض حقوق بشر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران باید در انتقال اخبار و اطلاعات دقت، صراحت و صداقت را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در سال 59 خاطرنشان کرد: این نهاد تاکنون خدمات ارزشمندی را به جامعه ارائه کرده و به عنوان یکی از یادگاران امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.

وی با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) یادآور شد: با آغاز دهه کرامت ضروری است نسبت به دستگیری از ایتام اقدامات لازم صورت گیرد.

آیت‌الله خاتمی حرکت امام حسن مجتبی (ع) را در تاریخ اسلام بسترساز حادثه عظیم کربلا عنوان کرد و افزود: نرمش قهرمانانه این امام همام موجب حفظ تشییع و اسلام شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 2 هزار نفر افراد زیر 18 سال زیر پوشش نهاد مقدس کمیته امداد هستند، افزود: ماه رمضان فرصت مناسبی برای دستگیری از این افراد است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به 14 مرداد سالروز شهادت علامه سیدعارف حسینی تصریح کرد: شهادت این عارف گرانقدر نیز از خیانت‌های آمریکا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول