اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

تربیت سیاسی دانش‌آموزان ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تربیت سیاسی دانش‌آموزان را همواره یک ضرورت دانست و گفت: در هنگامه کنونی تربیت سیاسی دانش‌آموزان ضروری است.

تربیت سیاسی دانش‌آموزان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالکریم رستمی ظهر امروز در نشست کارشناسان تربیت سیاسی 31 استان کشور در حاشیه جشنواره دانش‌آموزی در یاسوج گفت: تهاجم فرهنگی دشمنان و استفاده از ابزارهای تبلیغی آنان برای مخدوش کردن ذهن جوانان و نوجوانان تربیت سیاسی دانش‌آموزان را ضروری ساخته است.

رستمی گفت: استفاده از فناوری روز برای تبیین مبانی دینی و کاربرد عملی آن‌ها در زندگی بهترین روش مقابله با هجمه‌های تبلیغی دشمنان است.

وی به بصیرت مورد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این بصیرت به همه اقشار جامعه مربوط بوده و همه در هر سن و سال باید دارای بصیرت پیرامون موضوعات مختلف از جمله در ابعاد سیاسی باشند.

در این نشست معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بصیرت و هوشمندی در مقابله با جنگ نرم مستلزم فعالیت‌های عمقی است.

حجت‌الاسلام مصطفی شجاعیان گفت: ضروری است دانش‌آموزان با مبانی دینی و اعتقادی بیشتر آشنا شوند تا با شناخت و آگاهی کامل قله‌های عظیم پیشرفت و ترقی را طی کنند.

مدیر مسئول ماهانه شفافیت هم گفت: فرق ضاله و انحرافی ذهن جوانان و نوجوانان را نشانه رفته‌اند و متولیان آن‌ها از حربه‌های مختلف استفاده می‌کنند.

فتاحیان معاون سیاسی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: امروز بصیرت‌افزایی بین گروه‌های مختلف دانش‌آموزی یک ضرورت انکارناپذیر است.

در این نشست کارشناسان تربیت سیاسی پیشنهادها و راهکارهای عملی خود را بیان کردند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول