اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نظرآباد:

تحریم‌ها با بصیرت جوانان ایرانی خنثی شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: به فضل الهی و با وجود تحریم‌های گسترده علیه ملت ایران، این توطئه نیز تاکنون با بصیرت نسل جوان انقلابی خنثی شده است.

تحریم‌ها با بصیرت جوانان ایرانی خنثی شده است

بهرام کیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: گسترش اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جهان و صدور آن به دیگر ممالک اسلامی در نهایت منجر به قیام امت اسلامی علیه حکومت‌های سرسپرده و غرب‌زده شد.

وی تاکید کرد: قیام و انقلاب‌های اسلامی در منطقه خاورمیانه که در چند سال اخیر شاهد آن هستیم،‌ به طور کامل از انقلاب اسلامی ملت ایران در بهمن 57 الگوبرداری شده و این امر هراس غربی‌ها از ایران را افزایش داده است.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان نظرآباد افزود: با گسترش اعتراض‌های امت اسلامی، کینه و دشمنی کشورهای زورگوی اروپایی و آمریکایی‌ علیه ملت ایران بیشتر شد و ما شاهد هستیم که توطئه‌های بسیاری طی چند ماه اخیر در مورد کشورمان اعمال می‌شود.

همه برای مقابله با تحریم‌ها مسئولیت داریم

کیایی تاکید کرد: تحریم‌های اخیر تنها با هدف مایوس کردن ملت ایران و ایجاد مانع در راه پیشرفت کشورمان اعمال شده و همه مردم و مسئولان برای مقابله با این توطئه خصمانه مسئولیت داریم.

وی بیان داشت: در این میان نقش نسل‌های سوم و چهارم انقلاب برای دفاع و حراست از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی سنگین‌تر از دیگران است.

معاون سیاسی فرماندار نظرآباد افزود: بنابراین جوانان و نوجوانان باید از ابعاد مختلف توطئه دشمنان اطلاع داشته و بدانند که دشمنان غربی و بدخواهان داخلی چه نقشه‌های شومی را در سر دارند.

کیایی گفت: برای تحقق این مهم رسانه‌ها نقش بسیار مهمی دارند و لازم است برای افزایش آگاهی و بصیرت جامعه بیش از گذشته تلاش کنند.

این مسئول در پایان تاکید کرد: آنچه که تاکنون موجب خنثی‌سازی تحریم‌ها شده، عزم و اراده ملت ایران و به ویژه جوانان ولایی کشورمان است و به طور قطع با افزایش آگاهی نسل جوان،‌ این مقاومت با جدیت بیشتری تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول