اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

حضور گسترده مردم در روز قدس نشان از بصیرت آنهاست

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش گفت: حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان از بصیرت مثال‌زدنی ملت ایران در شرایط حساس کنونی است و حضور امسال پررنگ‌تر از سال قبل خواهد بود.

حضور گسترده مردم در روز قدس نشان از بصیرت آنهاست

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی روز قدس نشان از بصیرت و گوش به فرمانی به امر ولایت فقیه است و به این دلیل امسال نیز شرایط حضور در سراسر کشور مهیاست و همه مردم حضوری پررنگ خواهند داشت.

وی افزود: روز قدس از یادگارهای مهم امام خمینی (ره) است و در مورد اهمیت چشمگیر آن همین بس که ریشه در ولایت فقیه دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال‌جاری شرایط برای مسلمانان بسیار حساس شده است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی وضعیت برای مسلمانان بسیار حساس شده است و مردم مسلمان در جای جای جهان در حال تحمل فشارهای استکبار جهانی هستند و با حضور گسترده در این راهپیمایی از مسلمان جهان حمایت کنیم.

سعیدی‌نیا با اشاره به اینکه شهرستان شوش همیشه در برگزاری روز قدس در خوزستان نمونه بوده است، افزود: در سال‌جاری همه تدارکات برای حضور مردم در صحنه فراهم شده است و به این دلیل می‌کوشیم تا حضور مردم راهپیمایی روز قدس چشم‌گیرتر از سال‌های گذشته باشد.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی نیز برای تشویق مردم برای حضور در این راهپیمایی تلاش کنند و در فضاسازی شهری باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی دنیای اسلام و آغاز موج بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان منطقه و شمال آفریقا مراسم امسال روز جهانی قدس حساسیت خاصی دارد و باشکوه تر و پرشورتر از سال‌های گذشته در این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه عشایر غیور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول