اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

حضور گسترده مردم در روز قدس نشانه بصیرت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودبار گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نشانه بیداری و بصیرت و ظلم ستیزی است.

حضور گسترده مردم در روز قدس نشانه بصیرت است

حجت‌الاسلام مسعود داودی امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار اظهار کرد: روز قدس نقطه اشتراک مسلمین جهان و کانون مشترک اعلام انزجار آنها از رژیم منفور و منحوس صهیونیستی است.

وی روز قدس را روز انقلاب جهانی اسلام و عزت مسلمانان و ذلت صهیونیسم دانست و افزود: مسلمانان با حضور شکوهمند خود حمایت قاطع خود را از مردم فلسطین به نمایش گذاشته‌اند و خواستار خروج صهیونیسم‌‌های اشغالگر و متجاوز از سرزمین فلسطین هستند.

امام جمعه رودبار شرکت گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را نشانه بیداری، حمایت از نظام اسلامی و مقابله با تهاجم جهان سلطه  و میثاقی با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری عنوان کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از حضور ورزشکاران رشته‌های مختلف در راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی یک وظیفه است.

هاشم اسماعیلی افزود: ورزشکاران رودبار با حضور خود در راهپیمایی‌های سطح شهرستان در این زمینه حضوری فعال می‌یابند. وی، روز قدس را روز قوت جنبش بیداری اسلامی برشمرد و گفت: حضور منسجم و باشکوه مردم در صحنه موجب بیداری کشورهای جهان و قوت بخشی به جنبش بیداری اسلامی می‌شود.

 یکی از شرکت‌کنندگان راهپیمایی روز قدس نیز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: حضور منسجم مردم بیانگر آن است تا بگوییم پای آرمان‌های نظام و انقلاب ایستاده و از ملت‌های مظلوم دفاع می‌کنیم.

علی احمدی ابراز کرد: مردم ما با حضور خود در راهپیمایی‌های روز قدس اعتماد و اطمینان به جنبش بیداری اسلامی منطقه را تقویت می‌کنند. 

یکی دیگر از شرکت کنندگان راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، مسئله فلسطین را با اهمیت دانست و گفت: دشمن در بیداری اسلامی احساس خطر کرده است بنابراین هر روز به دنبال توطئه‌ای جدید است.

محمد قیامی ادامه داد: وقایع اخیر سوریه نقطه بارز توطئه استکبار و ایادی غرب برای فرار از جنبش بیداری اسلامی و مانع از ادامه حرکت این جنبش است.

وی حضور مردم را در ناکامی توطئه‌های دشمن مثمر ثمر دانست و ابراز کرد: استکبار در برابر حضور همبستگی ملت‌های مسلمان جهان سر فرو می‌آورد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول