اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه روانسر:

حفظ بصیرت برای آسیب نرسیدن به مسلمان ضروری است

خبرگزاری فارس: امام جمعه روانسر گفت: برای تقویت مبانی اسلام و آسیب نرسیدن به وحدت مسلمانان حفظ بصیرت و هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان ضروری است.

حفظ بصیرت برای آسیب نرسیدن به مسلمان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ملا‌عبدالله غفوری صبح امروز در محفل انس با قرآن کریم که با حضور حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی و قاریان برجسته شهرستان روانسر برگزار شد، اظهار کرد: انس با قرآن کریم و توجه به آموزه‌های آن سعادت دنیوی و اخروی فرد را به همراه دارد‌.

غفوری هدف اصلی از نزول قرآن را سعادت انسان‌ها دانست و افزود: سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها تنها در سایه عمل به آیات آن به دست می‏آید.

وی با بیان اینکه قرآن، بهترین سند برای بیان عظمت پیامبر اکرم (ص) است افزود: با تأسی از رسول خدا (ص) می‌توان وحدت و انسجام جامعه اسلامی را مستحکم‌تر کرد و اتحاد و انسجام مسلمانان راه نفوذ دشمنان را می‌بندد.

امام جمعه روانسر با تأکید بر نشر آموزه‌های دینی و تقویت باورهای اعتقادی در جامعه اسلامی از توجه و تأسی گرفتن از سیره رسول‌الله (ص) و ائمه‌اطهار (ع) به عنوان عوامل اصلی تضمین کننده وحدت و انسجام مسلمانان یاد کرد.

غفوری تصریح کرد: پرداختن به فرهنگ غنی قرآنی کشور ما را در برابر تمامی هجمه‌ها و توطئه‌های استکبار جهانی بیمه می‌کند.جمهوری اسلامی ایران خواهان ثبات، صلح و آرامش در منطقه است و این موضوع را در سایه وحدت و همدلی به اثبات رسانده است.

غفوری عزت و سربلندی مسلمانان را از آثار و برکت وحدت دانست و تصریح کرد: برای تقویت مبانی اسلام و آسیب نرسیدن به وحدت مسلمانان حفظ بصیرت و هوشیاری در مقابل توطئه‌های دشمنان ضروری است.

امام جمعه روانسر در پایان گفت: از سایه مجاهدت‌های امام راحل (ره) حکومت اسلامی در ایران تشکیل و عدالت اجتماعی برقرار شده است  و ثمرات این نظام ارزشمند به همه جوامع اسلامی رسیده است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول