اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردسکن:

دشمنان به دنبال بی‌ارزش کردن خدمات نظام هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردسکن گفت: هفته دولت فرصتی است که مسئولان همه کارهایی که انجام داده‌اند را به اطلاع مردم برسانند، زیرا در غیر این صورت دشمنان به دنبال بی‌ارزش کردن خدمات نظام هستند.

دشمنان به دنبال بی‌ارزش کردن خدمات نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام علی‌اصغر امینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) به دست وهابیت ناپاک، اظهار کرد: مسئولان دولت در هر پست و مقامی که هستند خدمت به خلق را در سرلوحه کار خود قرار بدهند.

وی افزود: یکی از را‌ه‌های تقویت ایمان تقویت باورهای دینی است، لذا فلسفه درک ایمان انبیاء و معصومین خودشناسی بود و باید مطالعه بیشتری داشته باشیم تا صفت تقوا به ملکه تقوا حاصل شود.

امینی هم‌چنین شرکت در مراسم‌های مذهبی، پند و موعظه شنیدن و تلاوت قرآن را یکی دیگر از راه‌های تقویت ایمان ذکر کرد و گفت: باید هم‌چون ماه مبارک رمضان این محافل قرآنی و مراسم‌های مذهبی ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهید رجایی یکی از خصلت‌های بارزی که داشت این بود که واقعاً خدمت‌رسانی به خلق بود و این کار را سرلوحه امور خود کرده بود.

امام جمعه بردسکن با بیان سخن شهید رجایی که برای من در نظام جمهوری اسلامی جارو کشیدن خیابان‌های آن یک افتخار است و با ریاست جمهوری یکی است، افزود: مسئولان توجه داشته باشند که در هر پست و مقامی که هستند خدمت به خلق را داشته باشند.

وی هم‌چنین گفت: هفته دولت فرصتی است که مسئولان همه کارهایی که انجام داده‌اند را به مردم اعلام نمایند تا در جریان کارها قرار بگیرند، زیرا دشمن به دنبال بی‌ارزش کردن خدمات این نظام است، بنابراین باید کارهای انجام شده به اطلاع مردم برسد.

امام جمعه بردسکن با برشمردن موفقیت‌های ایران در زمینه صنعت، صنعت نظامی و هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی خطاب به دشمنان گفت: ایران اسلامی به برکت خون شهدا و وحدت و هم‌دلی بین مسئولان خواب راحت را از شما گرفته است.

امینی افزود: ولایت‌فقیه هسته و محوریت انقلاب اسلامی ایران است و همه کشورهای اسلامی باید با تأسی از حکومت اسلامی در بیداری بیش از اینِ حکومت خود گام بردارند.

وی افزود: دشمن نمی‌تواند پیشرفت ایران اسلامی را مشاهده کند و برای اینکه ترس و واهمه خود را نشان دهد سعی می‌کند تا با ترفندهای مختلف سنگ‌اندازی نماید، بنابراین همه مسئولان باید تا آخرین لحظه خدمت خود کم نگذارند.

امام جمعه بردسکن در ادامه خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای دولت و اینکه این دولت به دولت کار مشهور شده است، خاطرنشان کرد: تمام طرح‌های نیمه‌تمام دولت باید تا پایان ماموریت دولت دهم به اتمام برسد.

خطیب جمعه بردسکن نیز به برگزاری اجلاس کشورهای اسلامی در ایران اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای این اجلاس شکست تحریم‌های ایران توسط استکبار جهانی است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول