اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

دشمنان جنگ تمام عیار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با انقلاب دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: دشمن جنگ تمام عیار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با انقلاب دارد.

دشمنان جنگ تمام عیار سیاسی، فرهنگی و اقتصادی با انقلاب دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سید صادق کاکی ظهر امروز در نخستین انتخابات مجمع عالی بسیج ادارات در ایلام اظهار داشت: دشمنان در طول 33 سال گذشته همواره علیه ایران اسلامی توطئه‌آفرینی کرده‌اند.

وی ادامه داد: ملت مقاوم و دلیر ایران اسلامی نیز همواره با ایستادگی در برابر این توطئه‌ها همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

این فرمانده نظامی اضافه کرد: نمونه این مقاومت و ایستادگی جنگ نابرابر هشت ساله دشمنان علیه ایران اسلامی بود که ملت ایران اسلامی شجاعانه و سربلند از این جنگ نابرابر خارج شدند.

کاکی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با صبر و پایداری توانستند بر دشمنان فائق شوند و امروز نیز همان مردم با اتحاد در مقابل این توطئه‌ها ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام به نقش بسیج و مجمع بسیجیان اشاره کرد و گفت: هدف اصلی از تشکیل مجمع بسیجیان استفاده از ایده‌ها و خلاقیت‌های بسیجیان برای ایجاد تحول در سبک جدید مدیریتی بر مبنای مشورت است.

انتخابات مجمع عالی بسیج ادارات ایلام با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و اعضای بسیج ادارات استان ایلام برگزار شد.

در این مجمع 12 نفر به عنوان شوراهای مرکزی بسیج و متخصصان انتخاب شدند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول