اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

بزرگ‌ترین افتخار بسیجیان رضایت رهبری از بسیج است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه دشتی گفت: بزرگترین افتخار و آرامش و اطمینان خاطر برای بسیجیان حمایت‌های رضایت‌بخش مقام معظم رهبری به‌عنوان مراد و مقتدای آنها از بسیج است.

بزرگ‌ترین افتخار بسیجیان رضایت رهبری از بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی صبح امروز در همایش ائمه جماعت، هیئت امناء، بانیان مساجد، فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج و بسیجیان پایگاه مقاومت امام جعفر صادق(ع) حوزه مقاومت الغدیر خورموج که در مسجد دشتی‌های این شهر برگزار شد اظهار داشت: حرکت بسیج باید حرکتی مردمی باشد و مسجد سنگری است که بسیجیان حرکت خود را از آن جا آغاز کردند.

فرمانده سپاه دشتی افزود: پایگاه‌های بسیج محلات به عنوان زیربنای تشکیل بسیج باید همواره با نشاط بماند و پایگاه‌های مقاومت بر بنای بسیج مسجد و محلات شکل گرفته است.

کاظمی خاطر نشان کرد: ماموریت نهاد مردمی بسیج و سپاه در هشت سال دفاع مقدس و در زمان دوران جنگ سخت توسط گردان‌های عاشورا و الزهرا صورت می‌گرفت اما امروز سپاه و بسیج ثابت کرده است که در عرصه‌های علمی و فنآوری نیز نقش‌آفرین هستند.

وی با بیا اینکه امروز رویکرد بسیج در مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام، انقلاب ولایت است یادآور شد: توفیقات حفظ کشور اسلامیمان در برابر نااهلان تاریخ به یمن حضور بسیج مردمی است.

فرمانده سپاه دشتی خاطر نشان کرد: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس ضمن لبیک به ولایت فقیه آنچنان درخشید که دشمنان به قدرت بسیجیان اعتراف و اذعان کردند که قدرتی که در بسیج مردمی ایران نهفته است می‌تواند با یکایک ارتش‌های کلاسیک جهانی مقابله کند و امروز دشمن از بسیج و قدرت بسیج در هراس است.

کاظمی تصریح کرد: بزرگترین افتخار و آرامش و اطمینان خاطر برای بسیجیان حمایت‌های رضایت‌بخش مقام معظم رهبری به‌عنوان مراد و مقتدای آنها از بسیج است.

کاظمی نقش علما و روحانیت در دفاع از کیان اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس را مهم دانست و افزود: نقشی که روحانیت سرافراز در دفاع‌ مقدس ایفا کرد نقش یگانه و منحصر به فردی و دارای جلوه‌های گوناگونی بود.

وی ادامه داد: روحانیت بهترین تاثیر را در دفاع‌ مقدس داشت و تمامی عرصه‌های دفاع را شامل می‌شد و امروز روحانیون باید روح شهادت و شجاعت در کالبد مردم بدمند که چنین است.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با روحیه بسیجی تشکیل و با همین آرمان نیز همچنان به حیات خود ادامه داده و ادامه خواهد داد و تا زمانی که این فرهنگ غنی بسیجی در جامعه جاری باشد انقلاب اسلامی از هر گونه گزند و تجاوز به دور می‌ماند.

کاظمی تصریح کرد: رویکرد بسیج طرح شجره طیبه صالحین است و حضور در حلقه‌های صالحین مقابله با جنگ نرم دشمن است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول