اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش:

طرح ضیافت اندیشه ویژه استادان دانشگاه ‌تفرش آغاز شد

‌خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش از آغاز طرح ضیافت اندیشه ویژه استادان این دانشگاه‌ خبر داد.

طرح ضیافت اندیشه ویژه استادان دانشگاه ‌تفرش آغاز شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح ضیافت اندیشه ویژه استادان با حضور 38 نفر از اعضاء هیئت علمی دانشگاه ‌تفرش در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره به مدت پنج روز برگزار می‌شود تصریح کرد: این طرح به منظور آشنایی استادان با مسائل اخلاقی و دینی برگزار می‌شود و یکی از طرح‌های بسیار مهم در امر بصیرت‌افزایی اساتید است.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه تفرش ادامه داد: امید می‌رود با برگزاری این طرح و معرفت‌افزایی اساتید شاهد انتقال آموزه‌های اساتید به دانشجویان و نسل جوان در حوزه معرفتی باشیم.

موسوی گفت: طرح ضیافت اندیشه دارای دو رویکرد آموزشی و فرهنگی است که تلفیق این دو رویکرد در حرکت به سمت اسلامی شدن دانشگاه‌ها بسیار تاثیرگذار است.

به گفته وی در این طرح استادان علاوه بر بهره‌گیری از محتوای طرح، در کارگاه‌های دانش‌افزایی اصول و مبانی تعلیم و تربیت اسلامی، اخلاق حرفه‌ای و بنیان خانواده شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول