اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 1400 دانشجو

طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: طرح ضیافت اندیشه دانشجویی با حضور 1400 دانشجو از چهارم تا هفدهم شهریور ماه در قم برگزار می‌شود.

طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدرضا آخوندزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی مرکز قم با حضور 1400 دانشجو برگزار خواهد شد اظهار کرد: این طرح چهارم تا پانزدهم شهریور در قالب بخش‌های آموزشی، فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه در دانشگاه قم اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان بومی از فردا به مدت دو روز فرصت دارند برای تکمیل ثبت‌نام به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه قم مراجعه کنند تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 17 عصر با کارت دانشجویی خود برای تکمیل ثبت‌نام نهایی طرح ضیافت اندیشه مراجعه کنند و در صورت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 2855940 تماس بگیرند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان قم با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه دانشجویی از چهارم تا هفدهم شهریور ماه برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: دانشجویان باید از ساعت 9 صبح تا 19 عصر در دانشگاه قم حضور پیدا کرده و در کلاس‌ها و برنامه‌های جانبی شرکت کنند.

آخوندزاده خاطر نشان کرد: سه درس عمومی انقلاب اسلامی، اخلاق اسلامی و متون اسلامی در این طرح آموزش داده می‌شود و در پایان دوره بر اساس امتیاز چهار واحد درسی برای دانشجویان شرکت‌کننده محسوب می‌شود.

وی ارائه مباحث تربیتی، آموزش قرآن، برگزاری گفتمان‌های دانشجویی، اقامه نماز جماعت و برگزاری مسابقات را از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه دانشجویی سال جاری ذکر کرد.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌های استان قم اضافه کرد: فضاسازی انجمن‌های علمی و تشکل‌ها در بخش فوق برنامه طرح ضیافت اندیشه در نظر گرفته می‌شود.

آخوندزاده تصریح کرد: «ترنم معرفت» مطابق با سرفصل آشنایی متون اسلامی یکی از عناوین درسی بخش آموزش طرح ضیافت اندیشه بوده که شامل مباحثی مانند قرآن در قرآن، اهل‌بیت(ع) در قرآن، آینده بشریت از دیدگاه قرآن، بهشت و دوزخ در قرآن، مبانی فهم و انس با قرآن است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول