اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

شرکت 1660 دانشجو و استاد مازندرانی در طرح ضیافت اندیشه

خبرگزاری فارس: دبیر منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی از شرکت 1660 دانشجو و استاد مازندرانی در طرح ضیافت اندیشه خبرداد.

شرکت 1660 دانشجو و استاد مازندرانی در طرح ضیافت اندیشه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد  صالحی عصر امروز در حاشیه مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال گسترده دانشجویان و اساتید از این طرح گفت: طرح ضیافت اندیشه با شرکت 14 واحد و مرکز و با هماهنگی سایر دانشگاه‌های دولتی و علوم پزشکی در شهر مقدس مشهد ویژه استادان و در دانشگاه مازندران و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ویژه دانشجویان دختر و پسر با همکاری دفاتر فرهنگ اسلامی و دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان برگزار شد.

وی افغزود: در این طرح یک هزار و 500 دانشجو برادر و خواهر و 160 استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه‌های دولتی و آزاد شرکت کردند .

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ماهیتاً انقلاب فرهنگی بوده و بر این اساس دانشگاه‌ها به عنوان بزرگترین و موثرترین نهاد اجتماعی و فرهنگی نقش موثری در توسعه فرهنگی جامعه دارند پس ارتقای مسائل فرهنگی دانشجویان در کنار مسائل علمی و آموزشی جزو اهداف مراکز آموزش عالی کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی است به این منظور برگزاری دوره‌ها، نشست‌ها و برنامه‌های مختلف و متنوع در دانشگاه مانند طرح ضیافت اندیشه در ماه مبارک رمضان برای استادان و دانشجویان بهترین فرصت است تا با خودسازی و رسیدن به قرب الهی راه‌های نفوذ شیطان در انسان بسته شود.

صالحی افزود: اجرای طرح ضیافت اندیشه در بین استادان و دانشجویان می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی کند و با تاثیرات همه جانبه خود در مسائل فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و معنوی در بین فرهیختگان و نسل جوان تلاش دشمن را در ابعاد مختلف از جمله جنگ نرم از بین ببرد.

صالحی تقویت و تکمیل و ارتقای طرح ضیافت اندیشه را به عنوان یک برنامه دراز مدت و اولویت‌دار متذکر شده و خواستار تداوم طرح ضیافت اندیشه و برنامه‌های منسجم فرهنگی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شد.

به گزارش فارس، مراسم اختتامیه طرح ضیافت اندیشه مازندران با حضور آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، روسا و مسولان دانشگاه‌های دولتی، آزاد، علوم پزشکی و کشاورزی و مسولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و استادان شرکت‌کننده در طرح ضیافت اندیشه در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان ساری برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول