اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

هدف طرح ضیافت اندیشه القای آموزه‌های دینی بود

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: هدف از اجرای طرح ضیافت اندیشه‌ القای آموزه‌های دینی بود.

هدف طرح ضیافت اندیشه القای آموزه‌های دینی بود

حجت‌الاسلام حمید مقامی امروز در حاشیه اختتامیه طرح ضیافت اندیشه قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: بیش از 800 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در طرح ضیافت اندیشه قرآنی شرکت کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: این طرح در مدت زمان 12 روز با حضور اساتید برجسته و مطرح استانی و کشوری برگزار شد.

وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده دانشجویانی که در آزمون پایانی این دوره موفق به کسب حدنصاب نمره شدند می‌توانند چهار واحد عمومی خود را با این نمرات تطبیق دهند.

مقامی تصریح کرد: در این طرح بیش از 15 کافه ضیافت با موضوعات جرایم رایانه‌ای، علم توان‌بخشی، ازدواج، رسانه ملی، استعدادهای درخشان و غیره برگزار شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این طرح شاهد برگزاری 20 نشست کرسی آزاداندیشی و بیش از 36 حلقه معرفتی با موضوعاتی مانند مهارت نه گفتن، مدیریت زمان، نقش ذکر و تسبیح در زندگی، اسرار عبادت و غیره بوده‌ایم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: برگزاری جلسات نقد فیلم و کارگاه‌های هفت‌گانه رسانه و مسابقات ورزشی از جمله دیگر برنامه‌های طرح ضیافت اندیشه قرآنی بوده است.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح القای آموزه‌های دینی و قرآنی بود که با استقبال خوب دانشجویان همراه شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول