اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب چهار آیتم صورت می‌گیرد

حضور اداره کل ورزش و جوانان زنجان در نمایشگاه دولت

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با چهار سرفصل در نمایشگاهی که به مناسبت هفته دولت در زنجان برگزار می‌شود حضور می‌یابد.

حضور اداره کل ورزش و جوانان زنجان در نمایشگاه دولت

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، ورزش‌های قهرمانی، ورزش‌های همگانی، پروژه‌های عمرانی و ساخت و سازهای انجام شده در امور ورزش و فعالیت سمن‌ها را چهار حوزه‌ای اعلام کرد که اداره کل ورزش و جوانان با آنها در نمایشگاه دولت مهر زنجان حضور می‌یابد.

وی هدف اداره کل ورزش و جوانان از شرکت در نمایشگاه دولت مهر را ارائه دستاوردهای دولت در امور ورزش و جوانان به مردم اعلام و ابراز اطمینان کرد، مردم با نقادی منصفانه این اداره کل را در ادامه راه کمک کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به حضور اداره کل ورزش و جوانان در دو غرفه از نمایشگاه دولت مهر زنجان اضافه کرد: یک غرفه در داخل سالن و غرفه دیگر در بیرون سالن دایر می‌شود.

وی غرفه دایر شده در بیرون نمایشگاه را برای نشان دادن ورزش و فعالیت سمن‌های فعال در سطح استان زنجان مفید اعلام کرد و گفت: غرفه سرپوشیده برای ارائه فعالیت‌ها با استفاده از نرم‌افزارها است.

رحمانی متراژ در نظر گرفته شده برای غرفه اداره کل ورزش و جوانان را در نمایشگاه دولت مهر زنجان را 40 متر به صورت سرپوشیده و 200 متر به صورت رو باز اعلام کرد و افزود: غرفه اداره کل ورزش و جوانان در مجموع 240 متر است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول