اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نخستین جشنواره ورزشی شاتوت برزک آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری شهر برزک از برگزاری نخستین جشنواره ورزشی برزک موسوم به جشنواره جام شاتوت در این شهر همزمان با دوم شهریور ماه خبر داد.

نخستین جشنواره ورزشی شاتوت برزک آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محسن حیدری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جشنواره ورزشی جام شاتوت برزک از ساعت 20:30 دقیقه روز پنجشنبه دوم شهریور ماه در تفرجگاه تپه تاریخی قلعه شهر برزک آغاز می‌شود.

وی، معرفی ظرفیت‌های ورزشی شهر برزک، تلاش برای ایجاد نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر برزک، تجلیل از پیشکسوتان ورزشی و نیز معرفی توانمندی‌های شهر برزک از جمله پرورش محصول شاتوت و گل محمدی به عنوان یکی از فاکتورهای توسعه شهر در سال تولید ملی را از جمله اهداف برگزاری نخستین جشنواره ورزشی شاتوت برزک برشمرد.

سرپرست شهرداری شهر برزک همچنین تعریف برنامه بلندمدت جهت معرفی ورزشکاران این شهر به میادین ملی، درخواست از مسئولان برای تکمیل سالن‌های ورزشی ناتمام شهر، و پیگیری برای تأمین اعتبار برای زیرساخت‌های ورزشی شهر برزک را از دیگر اهداف این جشنواره ذکر کرد.

حیدری در ادامه اجرای حرکات ورزشی ژیمناستیک، معرفی ورزشکاران و مدال‌آوران نمونه ورزشی شهر برزک، اهدای جوایز و تندیس به ورزشکاران و مقام‌آوران جام شاتوت برزک و پخش کلیپ‌های تهیه شده از شهدای ورزشکار را از برنامه‌های جنبی نخستین جشنواره ورزشی شاتوت شهر برزک برشمرد.

نخستین جشنواره ورزشی شاتوت برزک با همت و تلاش مسئولان، جوانان و شهروندان ورزشی و ورزش‌دوست شهر برزک در تفرجگاه تپه تاریخی قلعه این شهر برگزار می‌شود.

شهر برزک در 45 کیلومتری جنوب غربی شهرستان کاشان است که علاوه بر تولید بیش از 75 درصد گل و گلاب منطقه به عنوان بزرگترین و تولیدکننده مرغوب‌ترین شاتوت کشور نیز شناخته شده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول