اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل:

اردبیل در توسعه ورزش‌های همگانی پیشتاز کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در توسعه ورزش‌های همگانی و برگزاری همایش‌های پیاده‌روی با خانواده جزو استان‌های پیشتاز و دارای جایگاه ممتاز کشوری است.

اردبیل در توسعه ورزش‌های همگانی پیشتاز کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی تاج‌مهر عصر امروز در جلسه رؤسای هیئت‌های ورزشی همگانی استان اظهار داشت: ما در حالی توسعه ورزش‌های همگانی را در استان اردبیل و همچنین کشور شاهد هستیم که برخی از زیرساخت‌ها همچنان مهیا نشده ولی با وجود آن علاقمندان بی‌شماری در صحنه‌های ورزش همگانی حضور یافته و ما را نیز ترغیب و تشویق به کار بیشتر کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های ورزشی همگانی در روزهای گذشته شاهد برگزاری مسابقات ایروبیک انفرادی و تیمی شمال‌غرب کشور بودیم که با حضور پنج استان کشور در اردبیل به شکل مناسب و مطلوب برگزار شد و بیش از 40 ورزشکار در این رقابت‌ها حاضر شده بودند.

تاج‌مهر در ادامه خاطرنشان کرد: در این مسابقات علاوه بر ورزشکاران مستعد در قالب هشت تیم داورانی نیز به صورت ملی حاضر شده بودند تا رقابت ورزشکاران را نظارت و کنترل کرده و تیم‌های برتر را معرفی کنند.

این مسئول اضافه کرد: هرچند رشته ایروبیک از رشته‌های جدید و قابل توسعه است اما انتظار می‌رود با حمایت همه‌جانبه مسئولان کشوری و استانی بتوانیم به توسعه کیفی این رقابت‌ها همت داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: ما در کنار برگزاری این مسابقات در مهرماه شاهد برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی باشگاهی و رقابت‌های شهرستانی هستیم که به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل در ادامه از رایزنی‌های لازم برای برگزاری همایش ملی پیاده‌روی در اردبیل همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد و گفت: ما خردادماه امسال همایش پیاده‌روی سراسری را در شهرستان مشگین انجام دادیم و دومین همایش را نیز با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی در هفته تربیت بدنی در شهر اردبیل شاهد هستیم.

تاج‌مهر افزود: علاوه بر حضور ورزشکاران و تیم‌های توانمند در رشته‌های مختلف ورزش‌های همگانی کلاس‌های آموزش مربی‌گری آمادگی جسمانی و طناب‌زنی نیز به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این کلاس‌ها را ارتقای آمادگی مربیان در حوزه یاد شده اعلام کرد و اظهار داشت: ما امیدواریم هم در بخش آقایان و هم خانم‌ها مربیانی مستعد را تربیت کنیم تا آنها نیز بتوانند نیروهای توانمند و کیفی را در حوزه ورزش تحویل جامعه دهند.

در پایان مسابقات ایروبیک شمال‌غرب کشور که با حضور علاقمندان انجام شد در بخش انفرادی محمد فتاحی و وحید احمدی‌نژاد و همچنین از استان آذربایجان‌غربی علیرضا شاهرودی و شایان مثمر به مرحله نهایی و کشوری راه یافتند.

در بخش تیمی نیز استان‌های اردبیل و آذربایجان‌غربی به مرحله کشوری راه یافتند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول