اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

اختتامیه مسابقات ورزشی عنبرآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مردم و مسئولان اختتامیه مسابقات ورزشی جام رمضان در شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

اختتامیه مسابقات ورزشی عنبرآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، مسابقات ورزشی جام رمضان در سه رشته ورزشی بعد از ظهر امروز به کار خود پایان داد و از مقام‌های اول تا سوم این مسابقات تقدیر شد.

اختتامیه این مسابقات با حضور نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در سالن شهید فرقانی در رشته‌های فوتسال، والیبال و شطرنج برگزار شد.

مسابقات فوتسال که در دو قالب برگزار شد در بخش فوتسال آزاد جام رمضان پایگاه عملیاتی شهید دهقان‌پور مقام اول، فرش رساء مقام دوم و پارچه‌سرای جزیره مقام سوم را کسب کردند.

در بخش مسابقات فوتسال جام کانون‌های مساجد نیز مقام اول را مسجد جامع شهرستان عنبرآباد، مقام دوم را مهدیه صاحب‌الزمان (عج) و مقام سوم را مسجد ولی‌عصر (عج) به دست آوردند.

همچنین در بخش مسابقات والیبال جام رمضان تیم‌های دوساری به مقام اول، شادروان دادی‌پور مقام دوم و امیرآباد نظریان به مقام سوم دست یافتند.

در ادامه مسابقات شطرنج حسن منصوربهمنی، سلمان میرشکاری و مهدی منصوربهمنی توانستند با شکست حریفان خود مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.

مسابقات فوتسال با حضور 52 تیم در دو گروه و والیبال نیز با حضور هشت تیم طی ماه مبارک رمضان با یکدیگر به رقابت پرداخته بودند که در پایان از تیم‌های اول تا سوم تقدیر و جوایزی به آنها اهدا شد.

در اختتامیه این مسابقات نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در جمع ورزشکاران در شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: ورزش در این شهرستان‌ باید رشد و ارتقا یابد.

فرج‌الله عارفی گفت: طی دیداری که با وزیر ورزش و جوانان داشتم از وی قول مساعدت برای تجهیز امکانات ورزشی این دو شهرستان را گرفته‌ام که امیدوارم با تحقق این امر در آینده نزدیک شاهد رشد همه‌جانبه ورزش در این منطقه باشیم.

وی در پایان نیز از امام جمعه عنبرآباد که توانسته است، ورزش را در مساجد گسترش دهد، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول