اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دولت

کلنگ احداث سالن ورزشی 9 دی در تویسرکان به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: در نخستین روز از هفته دولت کلنگ احداث سالن چندمنظوره ورزشی سپاه تویسرکان در مساحت 750 متر مربع به زمین زده شد.

کلنگ احداث سالن ورزشی 9 دی در تویسرکان به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، در نخستین روز از هفته دولت با حضور حسن رضانیا فرماندار و مسئولان شهرستان کلنگ احداث سالن چندمنظوره ورزشی در مساحت 750 متر مربع با اختصاص اعتبار اولیه 500 میلیون ریال در حوزه سپاه تویسرکان به زمین زده شد.

فرماندار شهرستان تویسرکان در مراسم کلنگ‌زنی با تبریک هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: این هفته پاسداشت اهتمام و حماسه دلاورمردانی است که با ایثار، خدمت صادقانه و خالصانه به ملت ولایتمدار برگی زرین از افتخار را در تاریخ ایران اسلامی به یادگار گذاشتند.

حسن رضانیا شهیدان رجایی و باهنر را بهترین الگو در عرصه خدمتگزاری برای همه مسئولان، کارگزاران و مدیران ایران اسلامی خواند و ابراز داشت: این شهدا در عمر کوتاه مدیریت دینی، اسلامی بر کشور با عملکرد موفق خود به همگان ثابت کردند می‌توان با بهره‌مندی کامل از همه فرصت‌ها الگو شد و کارهای بزرگی را انجام داد.

وی با اشاره به شعار سال جاری به فرمایش مقام معظم رهبری با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: همه عوامل اجرایی شهرستان باید با به کارگیری تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های طبیعی و انسانی در چارچوب برنامه مدون و منسجم و به بهره‌گیری از تلاش و همت مضاعف، مسیر رشد اقتصادی کشور و تحقق شعار ملی را تسریع بخشند.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان نیز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: امروز عملیات ساخت و ساز سالن چندمنظوره ورزشی 9 دی به مساحت 750 متر و اختصاص هزینه اولیه به مبلغ 500 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان بسیج در مرکز سپاه تویسرکان آغاز خواهد شد.

عسگر مجیدی با اشاره به اینکه ایجاد مراکز ورزشی در ابعاد کوچک یکی از اهداف و رویکردهای بسیج در راستای پویایی و تحرک در جامعه است، اظهار داشت: سالن ورزشی کانون بسیج تویسرکان و سالن ورزشی روستای سیدشهاب هر کدام به تفکیک در متراژ 400 متر مربع با برآورد هزینه اولیه 300 میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان بسیج از طرح‌های در دست اجرای این نهاد است.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول