اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان گچساران:

برخی به اسم نماینده مجلس تقاضای تغییر افراد در ورزش گچساران دارند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: برخی با تلفن‌ها و تماس‌های مشکوک به اسم نماینده مردم تقاضای تغییر افراد را در ورزش گچساران دارند که این نوعی باجگیری است.

برخی به اسم نماینده مجلس تقاضای تغییر افراد در ورزش گچساران دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، اسماعیل پناهپوری عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات و کمبودهای هیئت‌های ورزشی گچساران که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و رؤسای هیئت‌های ورزشی در محل بخشداری این شهرستان برگزار گردید، اظهار کرد: برگزاری این نشست با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای نخستین بار در گچساران صورت گرفته و امیدواریم برگزاری این جلسات تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در ورزش گچساران، کمبود اعتبارات را نخستین و یکی از مهم‌ترین مشکلات ورزش این شهرستان دانست و افزود: هیئت‌های ورزشی برای انجام هر فعالیت ورزشی باید ابزار اولیه و ضروری را داشته باشند.

پناهپوری ادامه داد: ابزار اولیه و فعالیت هیئت‌های ورزشی، اعتبارات کافی است زیرا این هیئت‌ها برای انجام برنامه‌ریزی، پرداخت حق‌الزحمه مربیان و تهیه وسائل و تجهیزات ورزشی مورد نیاز به اعتبارات کافی نیاز دارند.

وی وجود اعتبارات کافی را سبب پیشرفت و رشد کیفی ورزش دانست و یادآور شد: اعتبارات ورزش گچساران در سال 89 حدود 267 میلیون ریال بود و این اعتبارات در سال 90 با وجود 41 رشته ورزشی آقایان و 28 رشته بانوان 400 میلیون ریال بوده است.

بخش عمده‌ای از اعتبارات ورزش گچساران صرف کرایه رفت و برگشت می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران کمبود وسائط نقلیه از جمله اتوبوس را از دیگر مشکلات ورزش گچساران عنوان و تأکید کرد: بخش عمده‌ای از اعتبارات اختصاص یافته به ورزش گچساران صرف هزینه رفت و برگشت ورزشکاران به مسابقات ورزشی می‌شود.

پناهپوری، نبود سالن چند منظوره ورزشی اختصاصی بانوان را از دیگر مشکلات ورزش گچساران عنوان و به قابلیت‌های بالای ورزشکاران بانوی گچساران در رده‌های مختلف ملی و استانی اشاره کرد.

وی واگذاری سالن‌های ورزشی به بخش خصوصی و بروز مشکلات و موانع برای تمرین هیئت‌های ورزشی در گچساران و نبود خوابگاه ورزشی را از دیگر مشکلات موجود در زمینه ورزش این شهرستان دانست و ابراز داشت: گچساران قابلیت برگزاری مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی را دارد که با احداث خوابگاه ورزشی بستر مناسبی برای حضور تیم‌های مطرح ورزشی و برگزاری مسابقات در رده‌های مختلف در این شهرستان فراهم خواهد شد.

همکاری شرکت نفت با ورزش گچساران ارزنده است

پناهپوری با تقدیر از تعامل و همکاری ریاست ورزش نفت و گاز گچساران با اداره ورزش و جوانان این شهرستان خواستار ادامه همکاری و تعامل ورزش با نفت شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با تقدیر و تشکر از حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و بیان سوابق ورزشی وی خطاب به تاجگردون، گفت: عده‌ای از افراد به اسم شما قصد سوءاستفاده از ورزش این شهرستان را دارند.

پناهپوری خاطرنشان کرد: من کسی نیستم که زیر بار زور بروم و هیچ‌گاه نیز اهل تملق و چاپلوسی نبوده‌ام.

وی یادآور شد: 29 سال با عشق و علاقه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده‌ام، هفت سال در تربیت بدنی کهگیلویه و چند سالی نیز در گچساران مشغول خدمت در امر ورزش این استان هستم.

پناهپوری افزود: در این مدت نماینده‌، فرمانداران و مسئولان زیادی خدمت کرده‌اند و همیشه آرزویم این بود که نماینده یا فرمانداری مرا از این مسئولیت کنار بگذارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران متذکر شد: با همه این شرایط عده‌ای قصد سوءاستفاده دارند و بارها طی تماس‌های تلفنی به اسم نماینده مجلس از من خواسته شده است تا نسبت به تغییر رؤسای هیئت‌های ورزشی اقدام کنم.

اداره ورزش و جوانان فروشگاه نیست

پناهپوری عنوان داشت: جالب است که تهدید می‌کنند اگر فلانی را تغییر ندادی خودت را برکنار خواهیم کرد که من نیز در پاسخ اعلام کردم شما مرا برکنار کنید من از شما تشکر هم خواهم کرد.

وی عنوان داشت: البته من بعید می‌دانم که نماینده مجلس در این زمینه حرفی زده باشد.

پناهپوری از نماینده مردم گچساران و باشت خواست تا طی اعلامیه‌ای این گونه تهدیدها از جانب وی را به همگان تکذیب کند زیرا در جامعه ورزش عده‌ای قصد امتیازگیری و سوءاستفاده از امکانات و عناوین ورزشی را دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران در ادامه تأکید کرد: عده‌ای برای اداره ورزش و جوانان گچساران خط و نشان می‌کشند و درخواست دریافت وسائل و امکانات ورزشی را به صورت رایگان دارند.

پناهپوری تصریح کرد: عده‌ای اداره ورزش و جوانان را با فروشگاه ورزشی اشتباه گرفته‌اند.

وی بیان داشت: در زمینه تخصیص اعتبارات ورزشی به کهگیلویه و بویراحمد اداره کل ورزش و جوانان مقصر نبوده بلکه اعتبارات از بالا اختصاص داده می‌شود که این موضوع تلاش نماینده مردم گچساران و باشت و مسئولان ورزشی استان را می‌طلبد.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول