اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر الوند:

توجه به ورزش نوعی مبارزه با مواد مخدر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از اعتیاد جوانان به مواد مخدر فراهم کردن فضاها و امکانات ورزشی در جامعه است.

توجه به ورزش نوعی مبارزه با مواد مخدر است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان البرز ظهر امروز با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری شهرستان البرز برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی عادل‌پور در این جلسه با اشاره به رذایل اخلاقی و تهاجمات فرهنگی دشمنان اظهار کرد: مسئله مواد مخدر با حمایت استکبار توسعه و پیشرفت فراوانی در کشور ایران داشته و به عنوان یکی از ابزارهای جنگ نرم، جوانان ما را مورد هدف قرار داده است.

وی تصریح کرد: باید در این زمینه نیز با حمایت نیروی انتظامی هوشیاری خود را حفظ کرده و با دقت کامل این معضل را برطرف کنیم و همچون دفاع مقدس و تحریم‌های اقتصادی، از آن با افتخار و سربلند بیرون آییم.

امام جمعه شهر الوند لازمه جلوگیری از اعتیاد جوانان به مواد مخدر را برآورده کردن نیازهای اساسی جوانان دانست و عنوان کرد: یکی از راهکارهای مناسب برای جلوگیری از اعتیاد جوانان به مواد مخدر، فراهم کردن فضاها و امکانات آموزشی و ورزشی برای آنان است.

عادل‌پور از برگزاری کلاس‌های توجیهی برای نوجوانان و خانواده‌های آنان در خصوص مواد مخدر و مضرات آن در مساجد شهر الوند خبر داد و بیان کرد: شهرستان البرز با توجه به موقعیت جغرافیایی در کشور و به نسبت شهرستان‌های دیگر در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با آموزش‌ها و برنامه‌های متنوع ویژه نوجوانان و جوانان قسمت عمده‌ای از این معضل در شهر الوند برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت‌های ویژه در شهر الوند جمع‌آوری و پلمب سفره‌خانه‌هایی بود که با سرویس قلیان دروازه سیگار و مواد مخدر را رو به جوانان شهر می‌گشودند.

امام جمعه شهر الوند در پایان از مسئول مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خواست تا با اقدامی جدی به جمع‌آوری سفره‌خانه‌های این استان بپردازند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول