اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت کشور:

بخشداران در صف مقدم پیشگیری از بحران قرار دارند

خبرگزاری فارس: معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت کشور گفت:‌ بخشداران در صف مقدم پیشگیری از بحران قرار دارند.

بخشداران در صف مقدم پیشگیری از بحران قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حمیدرضا یزدانی ظهر امروز در نخستین دوره آموزشی بخشداران استان‎های خراسان شمالی، سمنان و گلستان اظهار داشت: از اواخر سال 1389 ریاست سازمان بحران بحث توجیه، پیشگیری و آموزش را در حوزه حفاظت و حراست در بحران مورد توجه قرار داد.

وی با اشاره به اینکه اگر در بخش پیشگیری در این زمینه سرمایه‎گذاری انجام شود بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد اذعان کرد:‌ در مواقع بحران بیش از هر چیزی به سرمایه‎ها، طلا و جواهر و امثالهم توجه می‎شود و حفاظت فیزیکی و اسناد کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

یزدانی خاطر نشان کرد:‌ به همین دلیل برای رفع این خلأ در سال 1389 برای آموزش نیروهای حراست در سراسر کشور توافقی با مدیریت بحران انجام شد.

معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت کشور افزود:‌ در همین راستا 2 هزار و 500 نفر نیروی حراستی در سراسر کشور وجود دارند که از آموزش‌های مقدماتی این حوزه بهره‎مند شدند تا در مواقع بحران حفاظت کارکنان، فیزیکی، فناوری مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بخشداران در صف مقدم پیشگیری از بحران قرار دارند افزود:‌ با بررسی‎های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که یک‌هزار بخشداری کشور فاقد نیروی حراستی است و با توجه به نقشی که آنها در مواقع بحران بر عهده دارند آموزش‎های آنان یکی از ضرورت‎ها به حساب می‎آمد.

یزدانی یادآور شد: برای اینکه بخشداری‎ها نیز مورد آموزش قرار گیرند از ابتدای امسال آموزش حفاظت و حراست در بحران برای بخشداران در اولویت برنامه‎ها قرار گرفت.

معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت کشور گفت: انتظار من از بخشداران این است که با آموزش و فراگیری مهارت‎های لازم برای گسترش این آموزش‎ها را تا سطح دهیاری‎ها و کارکنان خود ارتقا دهند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول