اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

طرح‌های بدیع در پیشگیری از معضلات اجتماعی حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر گفت: گفت: طرح‌های نو و ابتکاری و ایده‌های خلاق در بحث پیشگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی حمایت و تشویق می‌شوند.

طرح‌های بدیع در پیشگیری از معضلات اجتماعی حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعدالله رئیس‌ساداتی ظهر امروز  در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی کوثر اظهار داشت: ناهنجاری‌های به وجود آمده در سطح شهرستان نیازمند ارائه و تدوین برنامه‌های پیشگیرانه است و این برنامه‌ها باید با هدف تقویت ابعاد فرهنگی جامعه باشد.

وی بیان داشت: تقویت ابعاد دینی و اندیشه الهی و اسلامی می‌تواند در مقابله با معضلات موفق عمل کند.

این مسئول در ادامه از تخصیص 5 میلیارد و 400 میلیون ریال برای اجرای طرح‌های فرهنگی و هنری این شهرستان خبر داد.

فرماندار کوثر با ابراز نگرانی از کاهش سن مصرف مواد مخدر و اعتیاد نوجوانان و جوانان به مواد افیونی اظهار داشت: این امر نگرانی‌هایی را برای خانواده‌ها به وجود آورده است. مسئولان امر باید در این زمینه راهکارهای پیشگیری را مطرح کنند و نسبت به اجرای آن نیز اهتمام داشته باشند.

رئیس‌ساداتی افزود: برای مقابله جدی با معضل مواد مخدر باید نشاط اجتماعی را در جامعه تقویت کرده و راهکارهای آموزشی را در جامعه نهادینه کرد.

وی گفت: برای پیشگیری و مقابله با معضل مواد مخدر تدوین برنامه جامع مبارزه با مواد مخدر باید تهیه و مورد توجه قرار بگیرد و در این راستا باید همه مسئولان همت ویژه داشته باشند.

فرماندار کوثر اظهار داشت: اگر در بحث پیشگیری در حوزه اعتیاد خوب عمل نشود، تلاش‌ها و اقدامات مقابله‌ای با مشکل مواجه خواهد شد.

وی از دستگاه‌های اجرایی عرصه فرهنگ و هنر شهرستان و اشخاص حقیقی و حقوقی خواست طرح‌های نو و ابتکاری خود را در مباحث مختلف اجتماعی و فرهنگی به کار گروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی فرمانداری ارسال کنند تا پس از طی مراحل اداری به مرحله اجرا درآید.

این مسئول در ادامه تشکیل اتاق فکر اجتماعی و فرهنگی در شهرستان کوثر را یک اولویت مهم ارزیابی کرد و افزود: بررسی مشکلات و آسیب‏های اجتماعی و ارائه راهکارهای عملیاتی برای رفع آن در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس‌ساداتی ایجاد وحدت نظر فرهنگی و عدالت در شهرستان با اولویت شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده است را از اهداف دیگر تشکیل این اتاق فکر عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول