اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن کوهبنان خبر داد

بهره‌برداری از طرح‌های روستائی کوهبنان طی سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان گفت: تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری روستائیان ‌از همه‌ طرح‌های عمرانی در دست اجرای بخش مرکزی کوهبنان هستیم.

بهره‌برداری از طرح‌های روستائی کوهبنان طی سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، صمصام علیمرادی پیش از ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت از پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی کوهبنان بازدید و از نزدیک از عملیات اجرایی طرح‌های هادی، نحوه اجرای نظارت بر پروژه‌ها بازدید و توصیه‌های لازم را به پیمانکاران و مجریان طرح ارائه داد.

علیمرادی با اظهار رضایت از اعتبار تخصیص داده شده به پروژه‌های عمران روستایی در دولت‌های نهم و دهم خواستار توجه بیشتر مسئولان به روستائیان شد و با تاکید بر این مهم اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری روستائیان ‌از همه‌ طرح‌های در دست اجرای بخش باشیم.

وی افزود: طرح هادی در روستاها با هدف محرومیت‌زدایی، توسعه و هدایت فیزیکی اصولی روستاها بر مبنای نقشه تایید شده اجرا می‌شود.

علیمرادی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی طرح‌های بهسازی روستایی بعد از همکاری و مساعدت روستائیان ‌در مورد بازگشایی معابر و عقب‌نشینی‌های لازم‌، دهیاری با همکاری و هماهنگی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به اجرای جدول‌گذاری، سنگ لبه، تسطیح، مخلوط‌ریزی و در نهایت آسفالت معابر اقدام می‌کند.

وی خدمات دهیاری در روستاهای محروم را موجب رشد و بالندگی اجتماعی و اقتصادی و به تبع آن رشد فرهنگی دانست.

علیمرادی در این بازدید و در جمع دهیار و اعضای شورای اسلامی دهستان جور از تلاش‌های دهیار و شورای اسلامی قدر‌دانی کرد و خواستار نظارت دقیق آنها بر انجام پروژه‌های در حال انجام روستاها شد. 

بخشدار مرکزی کوهبنان همچنین از پروژه بهسازی ‌و ساخت ورودی دهستان جور بازدید و از نزدیک در جریان کار قرار گرفت.

‌در این بازدید دهیار روستا با تشکر از توجه بخشدار نسبت به امر بهسازی گزارشی از روند بهسازی و همکاری اهالی توضیحاتی ارائه کرد و بخشدار نیز طی نامه‌ای‌ به ادارات مربوطه نسبت به همکاری با دهیار به منظور رفع مشکلات در مورد بهسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول