اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجلس خبرگان رهبری:

میزبانی از اجلاس غیرمتعهدها اثبات حقانیت‌ ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با اشاره به تشکیل اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران، گفت: میزبانی ایران فرصت خوبی برای اثبات همه حقانیت‌های این نظام مقدس است.

میزبانی از اجلاس غیرمتعهدها اثبات حقانیت‌ ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی ظهر امروز در نخستین روز از هفته دولت در دیدار مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان با وی در دفتر امام جمعه، حضور کم‌نظیر مردم را در روز قدس ارزشمند دانست و مردم را پایه‌های نظام و خدمت به آنان را اصل اساسی دانست.

وی با اشاره به تشکیل اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران، اظهار داشت: چشم دنیا اینک به ایران دوخته شده و استکبار جهانی سخت در تلاش است تا ایران را به انزوا بکشاند اما، میزبانی ایران فرصت خوبی برای اثبات همه حقانیت‌های این نظام مقدس است.

وی در ادامه با اشاره به فرصت اندک شهیدان رجایی و باهنر برای خدمتگزاری، صبر، اراده و ولایت‌پذیری آنان را ملاک اسوه شدن این دو بزرگوار در کشور دانست.

این عضو خبرگان رهبری از مسئولان خواست تا روش و مشی رجایی و باهنر را سرلوحه اعمال و خدمت خود قرار دهند.

وی با اشاره به حضور مردم در عرصه‌های مختلف گفت: ماندگارترین حضور مردم نهم دی 88 بود که آب سنگینی بر آتش فتنه دشمن ریخته شد.

امام جمعه قائمشهر پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران را مردم عنوان کرد و اذعان داشت: خدمت به این مردم فرصت است که باید با کمترین امکانات بیشترین خدمت را به مردم ارائه داد.

وی افزود: وقتی مردم اصل و ولی نعمت شدند نیازمندی‌ها شناخته می‌شود و فرصت خدمت به این اصل اساسی برای مسئولان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول