اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هنری، سینمایی اداره ارشاد اسلامی اصفهان:

مهرماه فصل کودکان اصفهانی است

خبرگزاری فارس: معاون هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: برگزاری دو جشنواره مخصوص کودکان و نوجوان در مهر ماه سال جاری آن را به فصلی مختص به کودکان اصفهانی کرده است.

مهرماه فصل کودکان اصفهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس در اصفهان، علی تمنایی ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در 17 تا 21 مهرماه سال جاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان و 26 تا 28 مهر ماه نیز با برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی کودک و نوجوان این استان مامنی برای برگزاری جشنواره‌ برای کودکان شده است.

وی با اشاره اینکه استان اصفهان استانی جشنواره خیز است، تصریح کرد: امیدواریم جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در اصفهان ماندگار باشد.

معاون هنری، سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تا روز گذشته یک هزار و 245 اثر در سایت جشنواره ثبت‌نام شده است، اضافه کرد: دومین دوره از جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در دو رشته نقاشی و خوشنویسی است و تاکنون یک‌هزار و 124 اثر در نقاشی و 121 اثر در رشته خوشنویسی دریافت شده است.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در سه گروه سنی شش تا هشت سال، 9 تا 11 و 12 تا 14 سال است که می‌توانند در موضوعات نقاشی با موضوعات کشتی نوح، حضرت ابراهیم در آتش، حضرت سلیمان و هدهد، حضرت یونس در شکم ماهی، طبیعت بی‌جان ایرانی، پنجره اتاق من، شهر رویایی من، پروانه‌ها و گل‌ها، سیمرغ، مترسک است.

تمنایی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان داخلی از بین افرادی که از طریق ثبت نام داوطلبانه در پایگاه اینترنتی ستاد جشنواره به نشانی www.koodakart.ir اقدام کرده‌اند، انتخاب می‌شوند، افزود: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌بایست حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ 25 شهریور سال جاری مدارک و نمونه آثار خود را از طریق سایت جشنواره به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول