اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد

احداث بیمارستان‌های کودکان و اعصاب و روان در خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اخذ مجوز احداث دو بیمارستان کودکان و اعصاب و روان در خرم‎آباد خبر داد.

احداث بیمارستان‌های کودکان و اعصاب و روان در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، سید علیرضا شاهرخی افزود: علاوه بر احداث بیمارستان جایگزین شهدای عشایر خرم‎آباد، مجوز احداث دو بیمارستان کودکان و اعصاب و روان نیز اخذ شده که احداث این بیمارستان‌ها در دست مطالعه است.

وی با بیان اینکه برای احداث بیمارستان‌های کودکان و اعصاب و روان در خرم‎آباد با مشکل زمین مواجه هستیم، ادامه داد: با این وجود با رایزنی‎هایی که با اداره کل راه و شهرسازی استان انجام داده‎ایم، امیدواریم مشکل زمین این بیمارستان‎ها در محل پردیس دانشگاهی کمالوند برطرف شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان ابراز امیدواری کرد با راه‎اندازی بیمارستان‌های کودکان، اعصاب و روان، جایگزین شهدای عشایر خرم‎آباد، دورود، بروجرد و مرکز روان‌پزشکی و الیگودرز که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بتوان تا هشت سال آینده برای این استان چشم‎انداز قابل قبولی ترسیم کرد.

شاهرخی خاطرنشان کرد: راه‎اندازی بیمارستان‌های دیگری نیز در سطح استان در دست پیگیری بوده که در صورت حصول نتایج نهایی اعلام می‌شوند.

انتهای پیام/ب30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول