اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در جشنواره سراسری فرزندان مهر

1000 کودک بی‌سرپرست از سراسر کشور به اردبیل می‌آیند

خبرگزاری فارس: یک هزار کودک بی‌سرپرست از سراسر کشور برای شرکت در جشنواره سراسری فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مهر وارد اردبیل می‌شوند.

1000 کودک بی‌سرپرست از سراسر کشور به اردبیل می‌آیند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ظهر امروز در نشست خبری این رویداد مهم فرهنگی در اردبیل اظهار داشت: جشنواره سراسری فرهنگی  ـ ورزشی فرزندان مهر با حضور کودکان بی‌سرپرست از سراسر کشور در استان اجرا می‌شود و ما به مدت 9 روز شاهد برگزاری این جشنواره خواهیم بود.

رویا احمدیان خاطرنشان کرد:‌ در خلال این جشنواره خیرین ما نیز حضور خواهند داشت تا از نزدیک در کارهای خیر‌خواهانه و کمک به این فرزندان ما را یاری کنند.افتتاحیه جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر ویژه دختران از روز چهارم شهریورماه و افتتاحیه جشنواره ویژه پسران از روز هفتم شهریورماه خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: اختتامیه جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر ویژه دختران نیز در روز هفتم شهریورماه و ویژه پسران روز 13 شهریورماه خواهد بود. جشنواره سراسری فرهنگی -  ورزشی فرزندان مهر در پنج رشته ورزشی برای دختران و شش رشته ورزشی برای پسران بی‌سرپرست سراسر کشور برگزار می‌شود.

این مسئول رشته های ورزشی جشنواره را تنیس روی میز، شنا، شطرنج، آمادگی جسمانی و دو و میدانی برای دختران و برای پسران نیز رشته‌های نامبرده و رشته ورزشی فوتسال عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل همچنین به برگزاری مسابقات قرآنی برای این کودکان اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات قرآنی برای حافظان پنج جز قرآن نیز از جمله برنامه‌های این جشنواره می‌باشد.

احمدیان ادامه داد: مسابقات مختلف ورزشی، قرآنی، برگزاری جنگ شادی، اردوهای تفریحی و گردشگری از جمله برنامه‌های این جشنواره می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: این جشنواره برای فرزندان بی‌سرپرست نگهداری شده در سازمان بهزیستی و بین سنین 12 تا 18 ساله برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول