اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان خبر داد:

ایجاد بخش کودک در تمام کتابخانه‌های عمومی دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان از ایجاد بخش کودک در تمام کتابخانه‌های عمومی دشتستان خبر داد.

ایجاد بخش کودک در تمام کتابخانه‌های عمومی دشتستان

علی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: گسترش سطح فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان در عرصه‌های علمی و فرهنگی از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های مدیریت کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: تلاش برای گستردگی گروه ذی‌نفعان در کتابخانه‌های عمومی سراسر شهرستان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های این نهاد در سال جاری است و هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت پذیرفته است.

دهقان بیان داشت: در حال حاضر بر اساس منابع موجود در مخازن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گروه سنی جوانان و نوجوانان اکثریت ذی‌نفعان این کتابخانه‌ها را شامل می‌شوند که این امر باعث کاهش و حذف ارتباط گروه سنی کودکان با کتابخانه‌های عمومی در نقاط مختلف می‌شود.

وی اضافه کرد: کودکان سهم عظیمی از جامعه هدف نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان را شامل می‌شوند و افزایش امکانات و کتب مورد نیاز این رده سنی از عواملی است که در گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه بسیار اثرگذار است.

این مسئول اذعان داشت: در اغلب فعالیت‌هایی که به منظور فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف صورت می‌پذیرد شاهد آن هستیم که با هدف قرار دادن گروه سنی کودک و نوجوان زمینه را برای گسترش آن فرهنگ در میان خانواده‌ها فراهم می‌آورند.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان تصریح کرد: در رده سنی کودک شخصیت افراد در حال شکل‌گیری است و اگر ما بتوانیم ایشان را با مطالعه و کتابخوانی عجین بکنیم گامی محکم و ارزشمند در زمینه ریشه‌کن کردن معضل اجتماعی پایین بودن سرانه مطالعه در جامعه برداشته‌ایم.

دهقان به ایجاد بخش کودک در تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان اشاره کرد و افزود: تجهیز تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان دشتستان به بخش کودکان از اهداف این نهاد است که در حال حاضر مشغول ساخت تجهیزات چوبی برای این بخش هستیم.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول