اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد

اعتبار 900 میلیارد تومانی برای فاضلاب 16 شهر خوزستان

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان از تخصیص اعتبار 900 میلیارد تومانی برای سامان‌دهی به فاضلاب 16 شهر استان خبر داد.

اعتبار 900 میلیارد تومانی برای فاضلاب 16 شهر خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محمدرضا صنیعی‌نژاد ظهر امروز در جلسه آغاز به کار پروژه بزرگ طرح فاضلاب شهرستان شوشتر اظهار داشت: برای سامان‌دهی به فاضلاب‌های 16 شهر استان خوزستان بیش از 900 میلیارد تومان اعتبار از محل اوراق مشارکت در نظر گرفته شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: در اجرای این پروژه برخلاف پروژه‌های پیشین هیچ مشکل مالی وجود ندارد و تنها باید دقت کرد تا سرعت عمل کیفیت را فدا نکند.

این مسئول با اشاره به اینکه تلاش‌ها برای اتمام دو ساله این پروژه بزرگ است، خاطر نشان کرد: این پروژه بسیار بزرگ در سال نخست بیش از 20 میلیارد تومان در سطح شهرستان شوشتر اعتبار دارد و در صورتی که این اعتبار به طور کامل جذب شود تخصیص مجدد نیز در نظر خواهیم گرفت.

وی با اشاره به توجه ویژه رئیس جمهور به استان خوزستان تأکید کرد: رئیس جمهور برای رفع مشکلات زیست محیطی خوزستان و کاهش آلودگی رودخانه کارون دستور به این اقدام انقلابی داده و باید به این دلیل از مجموعه وزارت نیرو و شخص رئیس جمهور تشکر کرد.

صنیعی‌نژاد تأکید کرد: در سال‌جاری تا سقف 45 میلیارد تومان برای شهرستان شوشتر می‌توانیم هزینه کنیم و به این دلیل از چهار پیمانکار استفاده خواهد شد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: به دلیل افزایش سطح فنی فعالیت پروژه در هر شهرستانی که طرح فاضلاب در حال احداث است آزمایشگاه خاک فعال خواهد شد تا مشکل آسفالت و نشست معابر مواجه نشویم.

این مسئول تأکید کرد: در شرایط کنونی همه طرح‌های فاضلاب شهرهای خوزستان بازنگری شده و در همین بازنگری پنج ایستگاه پمپاژ فاضلاب در شوشتر حذف شده است.

صنیعی‌نژاد خاطر نشان کرد: تأخیر در اتمام این طرح باعث می‌شود تا دولت علاوه بر پرداخت سود دوران مشارکت به خریداران اوراق مشارکت سود جریمه تأخیر را نیز پرداخت کند که این زیانی به بیت‌المال است و باید تلاش کنیم تا بر اجرای سریع این پروژه در راستای کاهش هزینه‌ها گام برداریم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول