اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آب و فاضلاب خوزستان:

طرح جامع فاضلاب ماهشهر یک طرح ملی و فراسازمانی است

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان گفت: طرح جامع فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر یک طرح ملی و فراسازمانی است.

طرح جامع فاضلاب ماهشهر یک طرح ملی و فراسازمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، محمدعلی صنیعی‌نژاد ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی طرح جامع فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: سیاست‌گذاری صحیح دولت مهرورز،‌ نگاه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری مستمر مسئولان استان سبب شد امروز اجرای بزرگ‌ترین طرح زیست‌محیطی خوزستان در بندر ماهشهر کلید بخورد.

وی ادامه داد: این یکپارچگی و همدلی بسیار ارزشمند است و منجر به برداشته شدن گامی بسیار بلند در راستای رفع یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های شهروندان ماهشهری شده است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان با بیان اینکه اصلاح کامل شبکه فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر نیازمند بیش از 600 میلیارد ریال اعتبار است، تصریح کرد: در 15 سال گذشته کمتر از 100 میلیارد در این بخش سرمایه‌گذاری شده است.

صنیعی‌نژاد افزود: اما بر اساس رسالتی که بر دوش همه ماست، در راستای تأمین اعتبار مورد نیاز و برای اجرای بزرگ‌ترین طرح زیست‌محیطی استان، 114 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که این میزان اعتبار برابر اعتبارات 14 سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته دولت عدالت‌محور 20 میلیارد ریال به این بخش اختصاص داد و 100 درصد این اعتبار نیز جذب و تخصیص داده شد اما امروز شاهد این هستیم که اعتباری بالغ بر 114 میلیارد برای اجرای طرح ملی و فراسازمانی فاضلاب ماهشهر اختصاص یافته که نشان دهنده نگاه ویژه دولت مهرورز به استان خوزستان و شهرستان بندر ماهشهر است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان بیان داشت: برای اینکه بتوانیم این طرح بزرگ را ظرف مدت سه سال به سرانجام برسانیم رسالت بسیار سنگینی بر دوش ماست که نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و ذی‌ربط است.

صنیعی‌نژاد در پایان با بیان اینکه در اجرای این طرح کمیت و کیفیت به طور همزمان مد نظر قرار دارد، اظهار داشت: در اجرای این طرح به همان میزانی که به کمیت توجه و نگاه شده است کیفیت را نیز مد نظر قرار داده‌ایم و نظارت بسیار دقیقی بر احداث و روند اجرای این پروژه اعمال خواهد شد تا هیچ خدشه‌ای به کیفیت آن وارد نشود.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول