اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد

سرمایه‌گذاری 148 میلیارد ریالی در بخش فاضلاب شوشتر

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از سرمایه‌گذاری 148 میلیارد ریالی در بخش فاضلاب شهرستان شوشتر از محل فروش اوراق مشارکت خبر داد.

سرمایه‌گذاری 148 میلیارد ریالی در بخش فاضلاب شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی ظهر امروز در جلسه آغاز به کار پروژه بزرگ طرح فاضلاب شهرستان شوشتر اظهار داشت: با عنایت ویژه شخص رئیس جمهور به استان خوزستان طرح فاضلاب شهرستان شوشتر با سرمایه‌گذاری بیش از 148 میلیارد ریال آغاز شده است.

این مسئول با اشاره به ملزومات این پروژه تأکید کرد: اجرای این پروژه به دلیل کاهش مشکلات زیست محیطی شهرستان شوشتر و افزایش سطح کیفی آب در پایین دست شهرستان بسیار لازم بوده است.

وی با اشاره به اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان شوشتر در حال حاضر در حال خدمات‌دهی است، افزود: تصفیه خانه فاضلاب شهری شوشتر در شرایط کنونی به صورت آزمایشی در حال فعالیت است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

نجفی با اشاره به اینکه بهره‌برداری از این تصفیه خانه در آبان ماه سال‌جاری انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: در حال رایزنی برای حضور مسئولان ملی در مراسم افتتاحیه تصفیه‌خانه شهرستان شوشتر هستیم.

فرماندار شوشتر افزود: باید به نحوی سریع در این پروژه عمل شود که مردم از سرعت عمل و کیفیت پروژه راضی باشند و به این دلیل باید کوشید تا رضایت‌مندی مردم را کسب کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که شرکت فاضلاب استان خوزستان و پیمانکاران به خدمت گرفته شده به تعهدات خود عمل کنند.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول