اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب‌ ‌و فاضلاب آبادان:

شبکه فاضلاب منطقه فرهنگیان آبادان به 1000 متر رسید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب‌ و فاضلاب آبادان گفت: شبکه لوله‌گذاری فاضلاب کوی فرهنگیان آبادان به هزار و 118 متر رسیده است.

شبکه فاضلاب منطقه فرهنگیان آبادان به 1000 متر رسید

عادل حرباوی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: پروژه لوله‌گذاری شبکه فاضلاب کوی فرهنگیان و منازل مسکن مهر آبادان آغاز شده و تاکنون موفق به پیشروی در هزار و 118 متر از شبکه شده‌ایم.

وی افزود: پروژه فاضلاب منطقه سلیج شهرستان آبادان نیز از تیرماه سال جاری آغاز و در حال حاضر لوله‌گذاری فاضلاب این منطقه تا طول شش متر پیشروی کرده است.

رئیس اداره آب‌ و فاضلاب شهرستان آبادان ادامه داد: خط اصلی لوله‌گذاری فاضلاب منطقه سلیج یک خط بسیار عمیق است که پیمانکاران این پروژه تاکنون با رسیدن به عمق لازم و نصب یک شاخه، لوله‌گذاری فاضلاب این منطقه را به اتمام رسانده‌اند.

وی با اشاره به طول شبکه فاضلاب منطقه سلیج گفت: پیمانکاران با نصب لوله‌گذاری فاضلاب به طول یک‌هزار و 955 متر به پایان کار این پروژه در منطقه سلیج می‌رسند.

حرباوی افزود: یکی از معارضات اصلی در این طرح رسیدن به عمق مورد نظر برای خطوط لوله‌گذاری فاضلاب و بالا کشیدن خط اصلی برای نصب لوله فاضلاب است.

رئیس اداره آب‌ و فاضلاب آبادان تصریح کرد: پیش‌‌بینی زمانی برای پایان لوله‌گذاری فاضلاب منطقه سلیج شهرستان آبادان 12 ماه است که تاکنون شش متر از نصب لوله‌گذاری این شبکه به پایان رسیده است.

وی در خصوص لوله‌گذاری فاضلاب در دیگر مناطق شهرستان آبادان گفت: اداره آب‌و فاضلاب شهرستان آبادان در مناطق شطیط و الوانیه لوله فاضلاب را در 240 متر از این مناطق نصب کرده است.

حرباوی در پایان گفت: بعد از افتتاح و کلنگ‌زنی در شطیط و الوانیه در خط اصلی معارضاتی به وجود آمده است که با رفع آن کار را در دو تا سه جبهه دیگر شروع می‌کنیم.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول