اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار اولیه 114 میلیارد ریالی

شبکه استاندارد دفع فاضلاب ماهشهر اجرایی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت آبفای خوزستان گفت: با اعتبار اولیه 114 میلیارد ریالی، شبکه مدرن و استاندارد دفع فاضلاب ماهشهر در حال اجرا است.

شبکه استاندارد دفع فاضلاب ماهشهر اجرایی شد

محمدعلی صنیعی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس در ماهشهر اظهار کرد: احداث شبکه مدرن فاضلاب در شهرستان ماهشهر از جمله پروژه‌های در دستور کار این اداره در استان است.

وی افزود: اعتبار تخصیص داده شده به این طرح از محل اوراق مشارکت برآورده شده که امیدواریم با همت مسئولان در موعد مقرر در راستای رفع مشکلات فاضلاب بخش‌های مختلف منطقه به اتمام برسد.

سرپرست شرکت آبفای استان خوزستان خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح 50 هزار نفر از مردم این شهرستان از شبکه مدرن و استاندارد فاضلاب برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعتبار اولیه این طرح 114 میلیارد ریال است، گفت: این پروژه با هدف جمع‌آوری و دفع فاضلاب به روش مدرن و بهداشتی همچنین در راستای پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی به مرحله اجرا درآمده است.

صنیعی‌نژاد با بیان اینکه همه تلاش این اداره در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان است، افزود: در این طرح 23 کیلومتر خط انتقال و شبکه اصلی و 46 کیلومتر انشعاب خانگی با استانداردهای روز دنیا احداث می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: مناطق تحت پوشش این طرح شامل فازهای یک و دو، خط انتقال فاز هفت و برخی نقاط پراکنده شهر ماهشهر است.

سرپرست شرکت آبفای استان خوزستان با اشاره به اینکه امیدواریم با تعامل و همت مسئولان بیش از پیش در راستای پیشرفت و اتمام به موقع این طرح برآییم، افزود: در این زمینه باید همه مسئولان شهری دست در دست یکدیگر داده و موجبات رضایت خاطر شهروندان را فراهم آورند.

وی در پایان گفت: شرکت آبفای استان خوزستان تاکنون اقدامات مطلوب و مؤثری را در شهرهای مختلف استان انجام داده که از اقدامات اخیر آن می‌توان به پروژه فاضلاب شهری ماهشهر اشاره کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول