اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان تئاتر خبر داد

از عزت نفس نمایش «من، من، من» تا گردش به دور دنیا

خبرگزاری فارس: کارگردان تئاتر گفت: نمایش «من، من، من» که در آن عزت نفس و احترام به خود آموزش داده می‌شود، مقرر شده برای نمایش به کشورهای مختلفی سفر کند.

از عزت نفس نمایش «من، من، من» تا گردش به دور دنیا

مهدی فرشیدی سپهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، اظهار کرد: تئاتر«من، من، من» که برای بار دوم در سال جاری در سالن شماره دو مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان به نمایش گذاشته شده، کاری از بازیگران و هنرجویان آموزشگاه اردیبهشت اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه مدیر تولید این نمایش به عهده امید نیاز کارگردان تئاتر اصفهان است، تصریح کرد: افراد این گروه با فعالیت‌های ترکیبی و تلاش شبانه‌روزی خود سعی در بهتر برگزار شدن این نمایش با توجه به کمبودهای موجود در سالن محل برگزاری دارند.

فعال تئاتر کودک و نوجوان ادامه داد: هدف از تکرار یک نمایش گستردگی آن است که شاید بارها و بارها یک نمایش به اجرا گذاشته شود تا بتواند به هدفی که دارد، دست پیدا کند.

وی که سال‌ها است در زمینه تئاتر کودک و نوجوان فعالیت می‌کند و برای نمایش تئاترهای خود سفرهای مختلفی به سراسر کشور داشته است، اضافه کرد: برای نمایش «من، من، من» علاوه بر اجرا در شیراز در حال رایزنی‌ با کشور ایتالیا نیز هستیم.

فرشیدی سپهر با اشاره به اینکه این نمایش برای بار دوم از 30 مرداد تا 13 شهریورماه جاری به روی صحنه است، افزود: این نمایش در محتوا به حالت قصه‌گویی نیست و مانند جلسه بررسی، که موقعیتی‌هایی را در مورد ضعف شخصیت دارد، در 40 دقیقه بیان می‌کند.

وی که به تولید تئاتر امروزی عقیده دارد، تاکید کرد: با همین عقیده با توجه به مردم شناسی و تصویر، بازی‌ها، دکور و نکاتی در بازی قید می‌شود که بیننده با تماشای آن به خوبی می‌تواند فضای ایرانی بودن در سال 91 را بدون حضور مبارک و بوته جقه‌ها حس کند.

* درآمد یک شب اجرای نمایش برای کمک به کودکان زلزله‌زده آذربایجان غربی

کارگردان تئاتر «من، من، من» تصریح کرد: نه تنها با هدف خیرخواهی بلکه با ایجاد شادی در بین کودکان زلزله‌زده آذربایجانی درآمد اجرای آخرین پنج‌شنبه این نمایش به کودکان زلزله‌زده اهدا می‌شود.

وی اضافه کرد: چنانچه مسئولان برای اجرای این نمایش در مناطق زلزله‌زده همکاری کنند، می‌توان روحیه این کودکان را با فضای کمدی، جدی، شاد و غمناک این تئاتر تغییر داد، همانگونه در زمان زلزله بم نیز این اقدام را انجام دادیم.

فرشیدی سپهر با بیان اینکه دستیار کارگردان نمایش «من، من، من» اسماعیل سلمانی است، اظهار کرد: امین پناهی، پیمان رضایی، نیما توکلی، حسین خالقی و ابراهیم رحمانی از بازیگران این مجموعه و عاطفه ولی خوانی و آزاده عزیزیان مسئولان روابط عمومی هستند.

انتهای پیام/ح20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول